دبیر سبابق مجمع ائمه جمعه استان تهران گفت: دولت ها در نظام جمهوری اسلامی از ساختاری ولایت مدار برخوردار بوده و هست و ولایت مداری را از دولت شهید رجایی الگو برداری کرده اند .

حجت الاسلام والمسلمین حسین پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: مرحوم شهید رجایی وقتی که می خواست کابینه خود را معرفی کند در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از ایشان پرسید در کابینه خود از چند روحانی استفاده می کنید پاسخ دادند اگر به لباس باشد دو نفر در دولت فعالیت خواهند کرد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در غیر این صورت همه افرادی که در دولت حضور دارند با وجود اینکه لباس روحانیت را بر تن ندارند ولی از جامعه روحانیت هستند ولایت فقیه در دولت شهید رجایی همانند سایر دولت ها بعد از ایشان از ساختاری ولایت مدار برخوردار بوده و هست و ولایت مداری را از دولت شهید رجایی الگو برداری کرده اند .

دبیر سبابق مجمع ائمه جمعه استان تهران با اشاره به این موضوع که همه اقشار جامعه و مسئولان باید کمک دولت یازدهم باشند اضافه کرد :دولت حجت الاسلام والمسلمین روحانی هم که رئیس جمهور از جامعه روحانیت هستند در زیر پرچم ولایت فقیه فعالیت می کنندو همه اقشار جامعه و مسئولان باید کمک دولت یازدهم باشند زیرا این وظیفه ای مهم بر دوش ما است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین پوردر خاتمه با اشاره به وضعیت شهر بومهن اظهارداشت :امیدواریم که در شهرستانهای تهران مانند پردیس شاهد رشد شهر هایی با قالب مذهبی باشیم و به لحاظ عمرانی هم از ساختاری آباد در آینده برخوردار باشد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.