معاون سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) گفت: شهید چمران با مدیریت خاص خود جنگ های نا منظم را در دوران دفاع مقدس هدایت می کرد.

توسلی معاون فرماندهی سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساخت فیلم شهید چمران گفت: شهید چمران جنگ های نا منظم را در دوران دفاع مقدس مدیریت می کرد در بین مناطق عملیاتی کشور منطقه عملیاتی کردستان بسیار سخت و حساس بود.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :وقتی خاطرات رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس حاضر در جبهه کردستان را ورق می زنیم و مورد مطالعه قرار می دهیم می بینیم که چه اتفاقاتی در منطقه عملیاتی کردستان افتاده است که شایر برخی از این خاطرات به شکل نا گفته باقی مانده اندو بازگو نشده اند.

معاون سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) با اشاره به این موضوع که شهید چمران با مدیریت خاص خود جنگ های نا منظم را در دوران دفاع مقدس هدایت می کرد اضافه کرد :زیرا رزمندگان ما در کردستان نمی دانستند که همسایه آنها از عناصر دشمن است یا با رزمندگان اسلام است و اگر این امر وجو د دارد از چه جهتی در جبهه ای مشترک مقابل دشمن نبرد می کنندشهید چمران با مدیریت خاص خود جنگ های نا منظم را در دوران دفاع مقدس هدایت می کرد.

توسلی در خاتمه با تاکید بر این نکته که حقایق دفاع مقدس نباید از نسل های آینده دور نگه داشته شود اظهارداشت : اتفاقالت رخداده در دوران دفاع مقدس باید از طریق رسانه های مختلف مانند سینما و تلویزیون به مردم و به ویژه نسل جوان بیان شود و نباید این ارزش ها از نسل های آینده دور بماندو مظلوم واقع شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.