دبیر واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان گفت: فعال کردن دفاتر دانشگاه‌های استان تهران جزو اهداف آينده واحد تشکیلاتی جامعه اسلامی بوده که به دنبال پیگیری جدی این اهداف هستیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمدعلی پورعطا با بيان اينکه بحث اتحاد میان تشکل‌های دانشجویی موضوعی است که جزو اهداف فعلی واحد تشکیلات جامعه اسلامی قرار گرفته است اظهار داشت: از نظر ما در حال حاضر زمان اتحاد تشکل‌هاست و بايد اختلاف‌ها در نظر گرفته نشده و همه به سمت یک هدف مشخص در جهت اتحاد قدم بردارند.

وی افزود: بحث مهمی که در جریان اتفاق است و چند سالی است بر سر آن درگیری وجود دارد، بحث منطقه‌ای کردن دفاتر جامعه اسلامی و جوامع متناسب با آن است.

دبیر واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان تصريح کرد: بحث کارگاه‌های آموزشی تشکیلاتی یکی دیگر از اهداف ماست که باید با همکاری واحدهای فرهنگی صورت گیرد. در چند سال گذشته مسائل آموزشی نادیده گرفته شده اما بر اساس توصیه مقام معظم رهبری ما باید به دنبال نخبه‌پروری هستیم.

پورعطا با بيان اينکه برگزاري جلسات تشکل‌ها بايد منظم پيگيري شود ابراز کرد: برگزاری جلسات دبیران مدت‌هاست فراموش شده که انشاءالله احیای این جلسات از جمله برنامه‌های مهم واحد تشکیلات است.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین سرکشی منظم به دفاتر جامعه اسلامی در جهت رفع مشکلات آن‌ها در دانشگاه‌ها با مسئولان دانشگاهي و سنگ‌اندازی‌های صورت گرفته در جهت فعالیت دانشجويان بحث مهمی است که قرار است به طور منظم به آن‌ها پرداخته شود.

پورعطا تصريح کرد: همچنین تدوین مرام‌نامه تشکیلاتی و بحث شرکت منظم در جلسات اخلاق نیز از جمله برنامه‌های واحد دانشجویی است.

دبیر واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان در با بيان اينکه برخي از برنامه ‌ها در اولويت قرار دارند عنوان کرد: آسیب‌شناسی، هدف‌گذاری، پیش‌بینی برنامه‌ها، زمانبندی و تقویم کاری و نظارت و ارزیابی از جمله اولویت‌های جلسات تشکیلاتی جامعه اسلامی است.

پورعطا خاطرنشان کرد: در حال حاضر 58 دفتر دایر با دفاتر ناظر در واحدهای تشکیلاتی دانشگاه‌ها در جامعه اسلامی وجود دارد که در ادامه راه، بحث فعال کردن دفاتر دانشگاه‌های استان تهران جزو اهداف آينده واحد تشکیلاتی جامعه اسلامی بوده که به دنبال پیگیری جدی این اهداف هستیم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار