وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاون سيماي رسانه ملي در خصوص تعامل و همكاري هاي مشترك در برنامه‌هاي فرهنگي و هنري با يكديگر ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي سيما ، در اين جلسه كه با حضور وزير ارشاد ،‌ معاون سيما و مديران شبكه هاي سه و قرآن و معارف سيما برگزار شد دكتر علي جنتي از اهتمام رسانه ملي در پرداخت مناسب به موضوعات فرهنگ و هنر از جمله حوزه هاي كتاب ،‌ سينما ،‌ موسيقي و تئاتر تقدير و تشكر كرد .

وزير ارشاد همچنين تاسيس يك شبكه تلويزيوني با موضوع فرهنگ و هنر را ضروري دانست و از مسوولان سيما خواست با تشكيل كارگروه مشترك بين دو سازمان در آينده ، اين شبكه راه اندازي شود.

دكتر علي دارابي نيز در اين ديدار به طراحي سيما براي توليد برنامه هاي فرهنگي چون ميدان هفت با موضوع خاص فرهنگ و نيز برنامه هفت اشاره كرد و گفت : شبكه قرآن و معارف سيما نيز در برنامه فصل نو به موضوع مطالبات فرهنگي رهبر معظم انقلاب مي پردازد .

معاون سيماي رسانه ملي از تشكيل كارگروه مشترك بين معاونت سيما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ابراز اميدواري كرد اين تعامل دو جانبه موجب تقويت همكاري ها  و ساخت برنامه هاي پربيننده در عرصه فرهنگ و هنر شود.

وي همچنين با تاكيد بر آمادگي همه جانبه سيماي جمهوري اسلامي ايران در حوزه فرهنگ قرآني با معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد ، به كاهش سهميه هنرمندان در حج تمتع سال هاي اخير اشاره كرد و گفت : حضور هنرمندان تلويزيون در اين همايش بزرگ اسلامي موجب به تصوير كشيدن اين آئين با عظمت مي شود كه اميدوارم كه اين مشكل در سال هاي آينده برطرف شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار