نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ابزاری برای مبارزه با جنگ نرم دشمن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علی‌نعمت چهاردولی با بیان اینکه استان همدان، دارای قابلیت‌های فرهنگی بسیار خوبی است، افزود: برگزاری مطلوب چندین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان، نشان از موفقیت استان در برگزاری رویدادهای مختلف به ویژه رویدادهای فرهنگی دارد.
وی برگزاری جشنواره را در بعد گردشگری همدان اثرگذار دانست و گفت: علاوه بر تقویت بعد فرهنگی، بستری برای حضور بیشتر گردشگران در استان فراهم می‌شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان زمینه آشنایی بیشتر مردم  به ویژه کودکان و نوجوانان را با هنر تئاتر فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه دشمن حتی برای کودکان و نوجوانان ما هم برنامه دارد و می‌خواهد آنها را از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی دور سازد، برگزاری جشنواره‌های تئاتر را عاملی اثرگذار در خنثی سازی برنامه‌های دشمن دانست.
چهاردولی توجه به مطالبات هنرمندان را باعث خلق آثار هنری قوی و به روز برشمرد و گفت: این مهم باید همواره در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از 24 تا 30 مهر در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود./س
برچسب ها: تئاتر ، مبارزه ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.