مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: شرط قدم برداشتن در راستای "نرمش قهرمانانه" ایمان همه‌جانبه به اقتدار و توانمندی‌های نظام اسلامی است که خودمان، دیگر کشورهای اسلامی و قدرت‌های جهان به آن باور دارند.

"حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم کلانتری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه "نرمش قهرمانانه" تاکتیکی است که یک دولت و دستگاه برای ادامه پیشرفت خود در مقطع زمانی خاصی از آن استفاده می‌کند، اظهار داشت: مسئولان دولتی و دیپلماسی کشور بايد با نگاه به قدرت، اقتدار و توانمندی‌هاي ملی جمهوری اسلامی ايران در تمامی حوزه‌های علمی، تکنولوژی، دفاعی و... قدم بردارند.

وی افزود: گفتمان جمهوری اسلامی ایران بايد در دیپلماسی از موضع اقتدار و ادبیات جدید برخوردار باشد تا نتيجه مطلوب‌تري را نسبت به گذشته اتخاذ كند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران تصریح کرد: "نرمش قهرمانانه" یعنی در عین داشتن قدرت سیاسی و پایه‌های حاکمیت قوی برای گام برداشتن به سوی اهداف خود از تاکتیک‌های جدیدی که در نگاه رقیب مقبولیت بیشتری دارد استفاده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين کلانتری با تأكيد بر اينكه هر گونه اقدام بايد در راستاي اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي صورت بگيرد، گفت: گره‌گشایی در فضای دیپلماسی و شکستن بن‌بست‌ها در "نرمش قهرمانانه"، باید با تاکتیک‌های جدیدي پیش برود.

وی خاطرنشان کرد: شرط قدم برداشتن در راستای "نرمش قهرمانانه" ایمان همه‌جانبه به اقتدار و توانمندی‌های نظام اسلامی است که خودمان، دیگر کشورهای اسلامی و قدرت‌های جهان به آن باور دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار