جزیره تنهایی بدون اطلاع اصحاب رسانه و تبلیغات به بازار فروش رسید.

"نازیلا حدیقی" تهیه کننده تله فیلم "جزیره تنهایی" با اشاره به موضوع آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این فیلم سرگذشت زوج جوانی است که به قصد همکاری با شیلات برای خرید سردخانه ای راهی جزیره ای در شمال کشور می شوند غافل از اینکه . . .
وی با اشاره به سکوت خبری که این فیلم را در برگرفته، تصریح کرد: شاید ما تجربه کافی نداشتیم تا در زمان فیلمبرداری مرحله به مرحله کار اطلاعات آن را در اختیار رسانه ها قرار دهیم.

تهیه کننده"جزیره تنهایی" افزود: فروش در بازار رسانه ای دلیل دیگر صبر ما برای اطلاع رسانی نکردن در زمان فیلمبرداری بود.

حدیقی با اشاره به وضعیت فروش آثار رسانه ای اظهار داشت: همه کارهای رسانه ای باید از ویترین زیبایی برخوردار باشند تا مردم دست به خرید آن محصول بزنند.

وی درخصوص استقبال مردم از سینماها، اظهار داشت: سی دی فیلم ها بعد از حضور مدت زمان کوتاهی از اکران فیلم به بازار عرضه می شود و مردم با هزینه اندکی آن را در کنار خانواده خود تماشا می کنند.

این تهیه کننده افزود: همین امر باعث بی توجهی مردم به سینما و اکران فیلم ها شده است.

حدیقی با اشاره به زمان عرضه تله فیلم جزیره تنهایی گفت: با وجود تبلیغاتی که به زودی اتفاق می افتد؛ "جزیره تنهایی" حدود دو ماه دیگر توسط " موسسه سینما مسیحا " به بازار می آید.

گفتنی است؛" شقایق نوروزی "، " پرستو صالحی، " شیلا کریمی"،" لیلا دانش آرا "، " حسام شجاعی "، " هاشم روحانی"، "کاوه آشنا" و علیرضا قره خانی" بازیگران این تله فیلم هستند.

شایان ذکر است؛ " نازیلا حدیقی " تهیه کننده، "علیرضا قره خانی " کارگردان گروه اکشن، " رضا  حاج زادگان "، طراح صحنه، "شیما ذابحی" طراح گریم، " عادل نیسی" مدیر تصویر برداری، " ووریا گلزاریان" مدیر صدا برداری، " رضا افتخار" مدیر نور پردازی، "خشایار نصیر" تدوین و صدا گذاری،" ایمان حدیقی‌" مدیر تولید، " علی نظری" عکس و" پوریا  پیرزاده " موسیقی این تله فیلم را عهده دار شدند.
برچسب ها: تله فیلم ، اکران ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار