برنامه "اينجا ايران است 3" فردا 22 مهر با حضور جمعي از افراد هنرمند ، مخترع و خانواده هاي نابينا از شبكه جام جم به روي آنتن مي رود.

"حميدرضا نهضت" تهيه كننده برنامه "اينجا ايران است 3" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت روز جهاني نابينايان (عصاي سفيد) از 3 خانواده كه يكي از همسرانشان نابينا هستند دعوت كرديم تا در خصوص چگونگي انگيزه ازدواج آنها با همسران نابيناي خود صحبت كنند.

وي در ادامه افزود: غلامرضا صادق نژاد به همراه همسر خود هما هماوندي، محسن رستمي و هسرش فاطمه مناف زاده، رضا خليل ارجمندي و همسرش زهره خليل ارجمندي از خانواده هايي هستند كه در برنامه حضور دارند.

وي با اشاره به اينكه افشين بياناتي به عنوان كاريكاتوريست در برنامه حضور داد اظهار داشت: دكتر عليرضا شيري به همراه مهندس شعبانعلي در خصوص مهارت مذاكره به گفتگو خواهند پرداخت.

وي بيان كرد: سوگل سودبر شاعر نابينا، نرگس اسلامي نقاش نابينا و مليحه فراهاني مخترع نابينا در خصوص فعاليت ها و كارهاي هنري خود با الهام عادلي مجري برنامه به گفتگو مي‌پردازند.

وي تاكيد كرد: در آيتم "كشف استعدادها" گروه موسيقي بوعلي از شهر همدان به خوانندگي محمدرضا جواهري به اجراي قطعاتي مي‌پردازند.

نهضت خاطرنشان كرد: برنامه "اينجا ايران است3" با اجراي علي زندي فر و الهام عادلي 22 مهر ساعت 9:30 از شبكه جام جم به روي آنتن مي‌رود.

انتهاي پيام
برچسب ها: روز ، جهانی ، نابینا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار