بینندگان سیمای انگلیسی شبکه سحر از دوشنبه هفته جاری شاهد پخش مجموعه برنامه جدیدی با عنوان "زنان مسلمان در غرب" خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، "زنان مسلمان در غرب" در قالب 26 قسمت 40 دقیقه ای در دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در لندن تولید شده و هر هفته از سیمای انگلیسی پخش خواهد شد.

این برنامه ساختاری گفت و گو محور دارد و در هر قسمت آن، مجری زن و کارشناس برنامه به گفت و گو پیرامون مسایل مختلف مبتلابه زنان مسلمان در جامعه غربی امروز می پردازند.

از جمله محورهایی که در برنامه "زنان مسلمان در غرب" مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد می توان به "رابطه حقوق بشر و ضرورت رعایت پوشش اسلامی"، "دلایل تفاوت نوع پوشش مجاز برای مردان و زنان در اسلام"، "مسئله پوشش و آزادی در غرب"، "چگونگی فعالیت های اجتماعی و امنیت زنان در جوامع غربی"، "آسیب شناسی خانواده در غرب"، "حقوق زن در غرب و اسلام"، "باورها و ارزش های خانواده غربی و مسلمان"، "ارزش های اسلامی و جامعه غربی"، "حقوق خانواده در اسلام و غرب"، "تربیت دینی و جامعه غربی"، "اولویت های خانواده مسلمان در جوامع غربی"، "معیارهای همسرگزینی در غرب"، "نحوه تعامل فرزندان با خانواده و جامعه در غرب" و "اهمیت سبک زندگی و حفظ فرهنگ اسلامی" اشاره کرد.

پخش برنامه "زنان مسلمان در غرب" از 22 مهر ماه از سیمای انگلیسی شبکه سحر شروع می شود و دوشنبه هر هفته ساعت 12:30 به وقت تهران از این سیما پخش می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار