هميشه از لطف و اعتماد "مهران مديري" به عنوان يك كارگردان ويژه و خاص به دليل سپردن نقشهاي متفاوت،ممنون هستم.

 "سعيد پيردوست" ايفاگر نقشهاي طنز سريالهاي تلويزيوني با اشاره به حضور كمرنگش در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:بيشتر قصه ها از جذابيت خاصي برخوردار نبوده و گاهي تا شروع فيلمبرداري يك اثر شما از نقش خود بي خبر هستيد. 

وي درخصوص وضعيت نابسامان سينما و به ويژه حضور پيشكسوتان در هر اثري، اظهار داشت:وضعيت سپردن نقش در سينما و تلويزيون به پيشكسوت در سايه قرار گرفته است و به زور نمي شود از كسي درخواست ولي خاص را داشت. 

پيردوست با اشاره به كارگرداني اثري براي تلويزيون، تصريح كرد: زماني صحبت از ساخت اثري توسط من براي تلويزيون شد ولي در نهايت تصميم گرفتم كه در حرفه بازيگري كه تخصص من بوده، حركت كنم و مثل بزرگاني چون ((جمشيد مشايخي)) جايگاه خود را حفظ كنم.  

*** هنوزم طلبكارم

پيردوست با اشاره به نگارش متن ميلياردر 2 افزود: شنيده ام كه سريال ميلياردر 2 در حال نگارش بوده ولي هنوز در رابطه با حضورم در آن،صحبتي با من نشده است. 

وي ادامه داد: تيم ما هنوز از پروژه قبلي طلبكارند و فكر مي كنم حضور مجدد من منوط به قراردادي محكم تر باشد تا مثل گذشته همچنان طلبكار نمانيم. 

***ايفاگر نقشي متفاوت در ستايش 2 هستم
بازيگر مجموعه شبهاي برره تصريح كرد:  بخشي از سكانسهاي من در ستايش 2 گرفته شده و ادامه حضورم در اين سريال منوط به اتمام نگارش كاراكتر من توسط نويسنده است. 

***مديري، فردي با ويژگي خاص است

پيردوست با اشاره به حضور در پروژه هاي ((مهران مديري) گفت: از مهران مديري به دليل سپردن نقشهاي بسياري در آثارش تشكر مي كنم ولي نمي شود كارگرداني را براي هميشه مجبور ك/رد كه با يك يا چند بازيگر كار كند. 

بازيگر سريال ميلياردر خاطرنشان كرد: با وجود نزديك به نيم قرن فعاليت در حرفه بازيگري،هميشه از خداوند سپاسگزار بوده و خودم را به او سپرده ام./ص

انتهاي پيام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار