علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به صورت تصویری پیامی را برای چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد، متن پیام تصویری علی اصغر فانی که در مراسم افتتاحیه این رویداد به نمایش درآمد، بدین شرح است:
 
«چهل و سومین جشنواره فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد امسال با عنایت و لطف حضرت حق تعالی، در دولت تدبیر و امید کار خود را آغاز نمود. جشنواره فیلم رشد یکی از قدیمی ترین جشنواره های کشور عزیزمان است که در راستای تعمیق مفاهیم، ارزش ها و کرامت انسانی بوده و طی مدت فعالیت خود توانسته برای تحقق رسالت ارزشمندش که انتقال مفاهیم عالی تعلیم و تربیت به دانش آموزان است، گام موثری بردارد.
 
امروزه با رشد تکنولوژی، فناوری و پیشرفت های چشم گیر علمی باید تمام توان را به سمت و سویی سوق دهیم که با بهره گیری از تمام رسانه های دیداری و شنیداری تحت عنوان بسته های آموزشی پیام های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و ارزش های دفاع مقدس، علم و فناوری را در تحول بنیادین  نظام آموزش و پرورش به تصویر بکشیم تا زمینه خلاقیت کودکان و نوجوانمان به وجود آید.
 
اگر امروزه معلمان و هنرمندان همراه با ذوق و فعالیت هنری بومی سازی شده همراه نباشند، نمی توانند تعمیق دانش اندوزی و پرورش استعدادهای نهفته در فرزندانمان را به مرحله شکوفایی برسانند و این رسالت اصلی جشنواره است که باید با تعامل و تبادل نظر بین تمامی کشورها بستری مناسب برای آن فراهم آورد.
 
حال که  دولت تدبیر و امید و اعتدال فعالیت خود را آغاز نموده و مصمم است تا با عزم و اراده ملی و راهکارهای کارشناسی شده مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را رفع کرده و هم چون حماسه سیاسی، خلق حماسه دیگری نماید، از شما هنرمندان و اندیشمندان فرهیخته می خواهم با استفاده از هنر آن را یاری کنید.
 
آموزش و پرورش در حال تحول بنیادین است. من از تمام تولید کنندگان فیلم های آموزشی، دانش آموزان و فرهنگیان عزیز به طور جد تقاضا دارم با در نظر گرفتن مفاهیم سند تحول بنیادین و متناسب با حرکت رو به جلوی آموزش و پرورش، محصولات متناسب جهت رشد و شکوفایی کشورمان تولید کنند تا با یاری خداوند فرزندان کشور عزیزمان ایرانی در تمام عرصه ها درخشش قابل توجهی داشته باشند.»
 
چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد روز جمعه 3 آبان ماه با حضور مسئولان و جمعی از هیات داوران ایرانی و خارجی در سینما فلسطین کار خود را آغاز کرد. 

انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار