شمار ديگري از افراد مسلح تروريست در ريف دمشق ،‌حمص ، حماه ، درعا و لاذقيه کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري رسمي سوريه(سانا) ، يک منبع نظامي سوري به سانا گفت يگانهايي از ارتش سوريه شنبه همه اعضاي چند گروه تروريستي را در يبرود ، رنکوس ، نبک ، عدرا و دير عطيه در ريف دمشق تارو مار کردند و مقادير زيادي از اسلحه ، مهمات و تجهيزات جنگي تروريستها نيز منهدم شد.

نيروهاي ارتش سوريه در استان حمص نيز شماري از تروريستها را در منطقه صدد ، مهين ، حفر ، استارکو ، رستن ، حوله و کيسين در حومه شهر حمص به  هلاکت رساندند. نيروهاي ارتش چندين قايق حامل سلاح و مهمات را در درياچه کيسين در منطقه حوله در حومه حمص منهدم کردند.

نيروهاي ارتش با چند گروه تروريستي مسلح که در تلاش بودند از دار الکبيره به روستاهاي خالديه و غاصبيه در حومه حمص وارد شوند درگير شدند و محل تجمع تروريستها را در نزديکي بيمارستان امل در جوره الشياح ، قصور و قرابيص در داخل شهر حمص منهدم کردند. مقاديري سلاح و مهمات و دستگاههاي مخابراتي تروريستها در روستاي عرشونه در حومه شهر حماه مصادره شد.

يک منبع نظامي گفت يگاني از نيروهاي ارتش با همکاري مردم روستاي عرشونه يک دستگاه کاميون حامل موشک و ا نواع سلاح را توقيف و تعدادي از تروريستها را دستگير کردند. چندين فروند موشکهاي ساخت اسرائيل ، چند قبضه تيربار ، تفنگهاي خودکار و دستگاههاي مخابراتي در درعا و حومه شهر  درعا کشف و ضبط شد.

يک منبع نظامي به سانا گفت نيروهاي ارتش با تروريستها در درعاي‌بلد و خزان در شهر درعا و نوي ، تل الجابيه ، ناصريه ، عتمان ، مليحه و طفس در حومه درعا درگير شدند و همه افراد مسلح را کشته يا زخمي کردند.عباس محمود رشدان سرکرده يک گروه تروريستي موسوم به گردان مجاهدين از جمله کشته هاست. 

يک منبع نظامي به سانا گفت تعدادي موشکهاي حرارتي و دو انبار اسلحه تروريستها در حومه لاذقيه منهدم شد و شماري از تروريستها کشته شدند که عماد الدين جولاني يکي از سرکرده هاي جبهه النصره و ابو احمد عراقي يکي از سرکرده‌هاي دولت اسلامي در عراق و شام وابسته به شبکه القاعده از جمله آنهاست. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار