اولین نشان صادراتی کشور در همایش تجلیل از صادر کنندگان برتر منطقه آزاد ارس رونمایی شده و به صادر کنندگان این منطقه اعطا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، نشان صادر کننده برتر که برای نخستین بار بر سینه صادر کنندگان منطقه آزاد ارس جای گرفت با الگوگیری از شاخص های صنعت و تجارت بین الملل فراهم شده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس در این رابطه افزود: این نشان که بیانگر صادرات گرا بودن شرکت دارنده آن است، با بهره مندی از الگوهای صنعت، تجارت، اقتصاد و بازرگانی و همچنین الگوهای اسلامی و ایرانی تهیه شده است.

ابراهیم نصیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این رویداد برای اولین بار در کشورمان روی می دهد افزود: هدف از اعطای نشان صادر کننده برتر به تولیدکنندگان و صادرکنندگان ارس ارج نهادن به تلاش های بی وقفه سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همچنین احترام به جایگاه تولید ملی و صادرات است.

نصیری گفت: نشان صادرکننده برتر ارس با شش آرم مثلتی شکل و 12 شاخه گل در دست رو به بیرون طراحی شده است که بیانگر تعامل و علاقمندی به ارتباط با بازارهای خارج و تجارت بین الملل است.

وی اضافه کرد: این نشان به 19 شرکت تولید کننده فعال در منطقه آزاد ارس که در زمینه صادرات فعالیت های چشمگیری در سال 1391 داشته اند اعطا شد./س

 

برچسب ها: نخستین ، نشان ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.