به هرحال تحت تاثیر تاکتیک های نوین واقع نمایی در دوران دیجیتال است. موفق می شود حال و هوای خودمانی و در عین حال 1ر از هشدار و خطر حضور در نیروی پلیس را به مخاطب منتقل کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مشخصات و ژانر: یک فیلم پلیسی با حال و هوای ریلیتی شوهای تلویزیونی.

فیلم برای کیست؟: یک مقدار تبلیغ برای نیروی پلیس و همچنین برای در میان گذاشتن نکته های تازه ای با شهروندان محترم در این باره!
نقطه های قوت اصلی: به هرحال تحت تاثیر تاکتیک های نوین واقع نمایی در دوران دیجیتال است. موفق می شود حال و هوای خودمانی و در عین حال 1ر از هشدار و خطر حضور در نیروی پلیس را به مخاطب منتقل کند.

دو بازیگر اصلی فیلم نقش موثری در القای این صمیمیت دارند. ایده های دست راستی فیلم پشت ظاهر کم هزینه و جمع و جور و صمیمانه اش به چشم نمی آیند.

نقطه های ضعف اصلی: چرا باید دنبال اش کنیم؟ غیر از نمایش چنین تصویری از مامورهای پلیس آمریکا، که مثل آدم های معمولی حرف می زنند، می ترسند، چرت و پرت می گویند، دوست دختر دارندف بعد ازدواج می کنند و اینها و تلاش برای نمایش واقع نمایانه چند روز از زندگی آنها، فیلم چه نکتته ای دیگری برای تحمیل خودش به وقت و ذهن تماشاگر دارد؟

بودجه: 7 میلیون دلار.

فروش: 41 میلیون دلار.

حرف تازه: همین که مامورهای پلیس هم، آدمهای معمولی هستند که می توانند شجاع و باشرف باشند.

چهره: جیک جیلنهال در نقش اصلی.

ارزش تماشا: شاید فرم فیلم جذب تان کرد که آن هم آدمهای معمولی هستند که می توانند شجاع و با شرف باشند.

چهره: جیک جیلنهال در نقش اصلی.

ارزش تماشا: شاید فرم فیلم جذب تان کرد که آن هم از فرط استفاده فیلمسازان در این سالها از تکنولوژی دیجیتال برای نزدیک کردن سینما به ریلتی شوهای تلویزیونی دیگر تکراری شده است.

منبع: ماهنامه دنياي تصوير

انتهاي پيام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار