رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان گفت: باید دیگران را به حضور در این راهپیمایی تشویق کنیم چراکه راهپیمایی کوبنده، دشمن را از هرگونه عملی باز می‌دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد آتش‌زر ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله 13 آبان گفت:‌ مقام معظم رهبری امروز در سخنرانی خود نقشه راه را بیان کردند و ملت ما تکلیف خود را می‌دانند و در راهپیمایی 13 آبان با قدرت شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: باید هم خودمان در راهپیمایی شرکت کرده و هم دیگران را به حضور در این راهپیمایی تشویق کنیم چراکه راهپیمایی کوبنده، دشمن را از هرگونه عملی باز می‌دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جاسوسی آمریکا در کشورهای مختلف ادامه داد: غربی‌ها باید بدانند ایران در شرایط کنونی با 10 یا 20 سال پیش متفاوت است و جمهوری اسلامی توانسته است با استفاده از فکر جوانان و دانش روز به اطلاعات ذی‌قیمتی دست پیدا کند.

وی اظهار داشت: امروز دنیا از جنگ اتمی وارد جنگ سایبری شده و می‌خواهند نشان دهند که همه چیز در اختیار خودشان است.

آتش‌زر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دفاع از دیپلماسی دولت تصریح کرد: همه وظیفه دارند بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند و از هیئت دیپلماسی دولت پشتیبانی داشته باشند و در مقابل نیز فرمودند برخی‌ها خوش خیالی نکنند، دشمن دشمن است و این فرصت برای ظرفیت‌سازی ملت ایران است./س

برچسب ها: قم ، مردم ، راهپیمایی ، کوبنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.