از ظرفیت حوزه و دانشگاه در دولت تدبیر و امید ویژه بهره برداری می شود

به گزار ش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در نشست مشترک با مسئول ستاد روحانیت دولت تدبیر و امید مازندران از بهره گیری نخبه های حوزوی و دانشگاهی در بدنه دولت خبر داد و گفت:رویکرد دولت بهره گیری از تمامی ظرفیت های استانی برای پیشبرد اهداف دولت در بهبود معیشت و فضای کسب و کار است که از همکاری روحانیون محقق و دارای ایده ی نو در این حوزه نیز استقبال می شود.

حجت السلام والمسلمین شهیدی بابیان اینکه مازندران استانی شاخص با داشتن ظرفیت های طبیعی و انسانی است،افزود:این استان میتواند کانون جذب سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی باشد.

وی از ارائه پیشنهاد تشکیل و ایجاد معاونت جدید روحانیت رئیس جمهور خبر داد وگفت: این پیشنهاد در دست بررسی است.

مسئول ستاد روحانیت دولت تدبیر و امید در مازندران هم در این نشست با بیان اینکه هدف از این نشست تشریح شرایط فرهنگی و اشتغال در مازندران بود گفت:یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید بهبود شرایط اقتصادی شهروندان است

بگفته حجت السلام بابایی وضعیت صنعت و فرصتهای سرمایه گذاری از دیگر محورهای این نشست بود که دکتر شهیدی قول مساعد داد تا موارد مطرح شده را به هیات دولت انتقال داد.

وی تصریح کرد:زیرساخت های کشاورزی،گردشگری و صنعت در استان مطلوب نیست و برای توسعه همه جانبه ی مازندران بهره گیری از ظرفیت های نخبگان دانشگاه، حوزه و تعامل میان ستاد روحانیت تدبیر و امید با مسئولان استانی ضروری است./س

برچسب ها: ظرفیت ، حوزه ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.