ترافیک سنگین در محورهای منتهی به تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر در تمامی محور‌های منتهی به تهران شاهد ترافیک سنگین هستیم.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار، پل دزدبن تا انارک و سرودار تا بیلقان، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل وانا تا آب اسک در اکثر مقاطع و محدوده مبارک آباد گزارش شده است.

او بیان کرد: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل گردنه امین آباد تا پل دلیچایی و محدوده شهر دماوند، آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های سراوان و شهر رودبار گزارش شده است.

محرابی بیان کرد: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود را شاهد هستیم. همچنين محور فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، محور هراز دارای بارش باران و محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ناصرآباد و حدفاصل پل حصارک تا امامزاده طاهر و مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی، محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد – رودک و محدوده گردنه قوچک را شاهد هستیم. ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع، محور آستارا – اردبیل محدوده حیران را شاهد هستیم. 

وی درباره آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های مازندران، گیلان، قزوین و زنجان را شاهد هستیم. 

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار