مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: جریان جذب حضور حسینی و عابدینی به پایان رسیده و خواستار حضور یک مهاجم ایده آل برای تقویت تیم هستیم.

سمندر در خصوص جذب و بکارگیری حسینی و عابدینی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قضیه جذب و بکارگیری این 2 بازیکن به اتمام رسیده و هم اکنون این بازیکنان در زمین به تمرینات مشغول هستند.

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز هدف از جذب این بازیکنان را تقویت تیم در نیم قصل دوم دانست و افزود: این بازیکنان در راستای تقویت خطوط دفاعی برای کمک به موفقیت و ارتقای جایگاه جدولی گسترش جذب شده اند و به طور قطع به هدفمان خواهیم رسید.

وی اظهار داشت: قرارداد جذب یک مهاجم از تیم ملی نوجوانان به نام" یوسف سیدی" منعقد شده و این بازیکن به زودی از نیم فصل دوم به بعد بازی خواهد کرد.

سمندر عنوان کرد: تلاش‌هایی برای جذب یک مهاجم ایده آل در جهت کمک به تیم به نام " نوروزی" صورت گرفته که بی نتیجه مانده ولی باز هم پی گیری خواهیم کرد.

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در پایان با اشاره به عملکرد آینده تیم گسترش در نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: با تقویت این تیم عملاً به فکر ارتقای جایگاه در جدول لیگ برتر خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار