سایت فدراسیون جهانی فوتبال و سایت آسیا به شرح پیروزی پرگل ایران مقابل لبنان پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سایت فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در پی برگزاری بازی شب گذشته ایران مقابل لبنان، از ایران به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده در کنار تیم‌های ازبکستان، قطر، عمان و کویت یاد کرده و اعلام داشت: تیم ملی ایران با نمایش قدرت خود موفق شد تیم لبنان را با نتیجه 4 بر یک از میان بردارد، در این دیدار که به خاطر انفجار بمب بدون حضور تماشاگران انجام شد، امیرحسین صادقی" 39"، اشکان دژآگه"51"، جواد نکونام"55" و رضا قوچان‌نژاد "65" برای ایران گلزنی کردند و لبنان تنها به جبران یکی از این گل‌ها در دقیقه 79 پرداخت.

سایت AFC فدراسیون فوتبال آسیا نیز در این خصوص گفت: قهرمان سه دوره جام ملت‌های آسیا صعودش را با پیروزی 4 بر 1 مقابل لبنان به عنوان صدر نشین گروه B قطعی کرد.

گل‌های ایران را امیرحسین صادقی پیش از اتمام نیمه نخست، اشکان دژاگه در نیمه دوم در دقیقه 51 و جواد نکونام، نامزد بهترین بازیکن آسیا در دقیقه 55 و در نهایت رضا قوچان‌نژاد  در دقیقه 65 موفق به گلزنی شدند.
 
 

کارلوس کی روش نیز در این خصوص گفت: لبنان خوب بازی کرد و لیاقتش نیتیجه بهتر از این بود، اگر چه ما بهتر بازی کردیم و می‌دانستیم چطور گل به ثمر برسانیم.
 
جوزپه جانینی، سرمربی تیم فوتبال لبنان نیز در این خصوص گفت: بازی بسیار سختی برابر این تیم داشتیم، بازیکنان ما در شرایطی روحی مناسبی به ثمر نمی بردند و نتوانستند بازی واقعی خود را به نمایش بگذارند.
 
عملکرد ما در نیمه‌ی اول خوب بود، اما در نیمه‌ی دوم کاهش یافت و افت کرد، به خصوص هنگامی که گل دوم را دریافت کردیم، دیگر بازیکنان به آن انگیزه واحد و شرایط روحی که داشتند باز نگذشتند اما از سوی دیگر تیم ایران هم بسیار خوب ظاهر شد و از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد، ما در برابر تیمی بازی کردیم که در رنکینگ فیفا از جایگاه خوبی برخوردار است، اما مشکل ما در 30 دقیقه آخر بازی بود که نتوانستیم برای آن هم راه حلی پیدا کنیم و به بازی برگردیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازی ، فیفا ، مشکل ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار