رئیس اتحادیه صحافان گفت: امسال 120 درصد واگذاری غرفه در نمایشگاه چاپ و بسته بندی به کشور‌های خارجی افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز  در نشست خبری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی  "علی نیکوسخن" رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران در جمع خبرنگاران گفت: امسال هفتمین سال است که صنوف تولیدی نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی را با همکاری شرکت صنوف تولیدی و اتحادیه‌های صنف چاپخانه‌داران از 28 آذر تا یکم دی ماه برگزار می‌کند.
 
وی افزود: مدت نمایشگاه چهار روز است و در 10 سالن پوشش‌دار در متراژ کار 35000متر برگزار می‌شود متراژ مفید داخلی نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی 13000 متر و 61 متر فضای باز است.
 
احمد ابوالحسنی، رئیس اداره اتحادیه لیتو گرافان نیز در جمع خبرنگاران گفت: دولت تدبیر و امید باعث شده حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی افزایش یابد امسال 130 درصد واگذاری غرفه در نمایشگاه چاپ و بسته‌‌بندی به کشور‌‌‌‌های خارجی نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
 
وی افزود: سال گذشته 700 متر فضای نمایشگاه به کشور‌های خارجی اختصاص یافته بود که امسال به 1500 متر رسیده است 15 کشور خارجی چین، امارات، آلمان، ترکیه،‌ تایوان،  اسپانیا، ایتالیا، کره جنوبی، مالزی، سوئد و سوئیس و فرانسه در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حضور دارند از آن میان دو کشور آلمان و فرانسه به طور مستقیم در نمایشگاه شرکت کردند.
 
ابوالحسنی ادامه داد: نمایشگاه از ساعت 9 تا 16 برگزار می‌شود 40 شرکت خارجی به طور قطعی در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حضور می‌یابند.
 
500شرکت داخلی در نمایشگاه پیش ثبت نام کردند که از آن میان 376 شرکت ثبت  نام قطعی کردند.
 
رئیس اتحادیه لیتوگرافان با اشاره به تفاوت نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته اظهار کرد: 35 درصد خدمات چاپ، 30 درصد چاپ و بسته بندی، 10 درصد مقوا و مواد اولیه و 10 درصد ماشین آلات وابسته در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حضور دارند.
 
وی با اشاره به مشکلات نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی عنوان کرد: ماشین آلات چاپ و بسته‌بندی را نمی توان در دو روز یا یک روز در فضای نمایشگاه باز کردو بست.
 
انتهای پیام/ص
 

برچسب ها: نمایشگاه ، چاپ ، بسته بندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار