"هاتف علیمردانی" کارگردان فیلم سینمایی "به خاطر پونه" درباره اثر جدید خود با نام "مردن به وقت شهریور" می‌گوید.

"هاتف علیمردانی" کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم سینمایی جدید خود به نام "مردن به وقت شهریور" گفت: تدوین "مردن به وقت شهریور" توسط "امیرامین پرور" تمام شده و هم‌اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد که آهنگسازی آن توسط "افشین عزیری" در حال انجام است که تاقبل از جشنواره فجر تمام خواهد شد.
 
وی افزود: "مردن به وقت شهریور" نسبت به فیلم "به خاطر پونه" اثر سرراست‌تری است و در این کار پیشرفت خود را حس می‌کنم هرچند من هنوز در حال تجربه کردن هستم اما "مردن به وقت شهریور" تمام آن چیزی است که من از سینما می‌دانم.
 
وی درخصوص موضوع این اثر اظهار داشت: "مردن به وقت شهریور" یک فیلم اجتماعی درباره جوانان و مشکلات عدیده آنهاست.
 
"علیمردانی" تصریح کرد: "سینا" پسر  19 ساله‌ای است که در آستانه امتحان کنکور قرار دارد و از سمت خانواده‌اش به شدت تحت فشار است.
وی ادامه داد: این اثر رفتار والدین با فرزندانشان و مسائلی که باید بیشتر به آن پرداخته شود را به نقد کشیده است.
"علیمردانی" بیان کرد: حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نوید نایلی مقدم، نازنین بیاتی، ترلان پروانه نیز در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: من قبل از اینکه به فروش این اثر فکر کنم به رسالت آن می‌اندیشم و امید دارم با توجه به مسئله‌ای که در این اثر به آن پرداختم خانواده‌ها کمی به ارتباط جوانان خود بیندیشند.
 
وی بیان کرد: خوشبختانه امسال فیلم‌های زیادی تولید شدند ولی تنها تولید مهم نیست باید شرایط اکران فیلم هم فراهم شود چراکه هرساله تعداد زیادی از فیلم اولی‌ها پا به عرصه سینما می‌گذارند اما اکثر آنها به فیلم دوم کشیده نمی‌شوند و با مشکلاتی در عرصه اکران مواجه می‌شوند.

وی اظهار داشت: امید دارم همراه با تولید، شرایط اکران برای صاحبان تولید فراهم شود و شاهد شرایط برای اکران باشیم.
 
"علیمردانی" در خصوص "به خاطر پونه" گفت: من از حاشیه فرار می‌کنم اما همیشه حاشیه به دنبال من می‌آید. " به خاطر پونه" اعتیاد و مشکلات آن را به تصویر می‌کشید اما با کج سلیقگی‌های برخی از دوستان به ناحق از جشنواره کنار گذاشته شد ولی امسال با فروشی میلیاردی این اثر ما نتیجه زحمت خود را از مردم گرفتیم.
 
"علیمردانی " در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با باز شدن فضای فرهنگی در کشور بتوانیم شاهد فیلم‌های بیشتر و بهتری باشیم چراکه هر چه فضا برای فیلم‌سازان اجتماعی بیشتر باشد آنها بهتر به سمت مسائل و مشکلات می‌روند با نشان دادن این مشکلات جلوی معضلات اجتماعی را خواهد گرفت.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار