تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در مهم‌ترین دیدار هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با شموشک گلستان رقابت می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، شاگردان عباس رحمانی بعد از اینکه در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود نتایج دلچسبی را به دست نیاوردند و حتی پایان خوبی در بازی های دور رفت لیگ نداشتند، در آغاز دور برگشت مقابل شموشک گلستان یکی از مدعیان صعود از گروه اول مقدماتی صف آرایی خواهند کرد.

بازیکنان صبای قم بعد از باخت ناباورانه خود در جدال با مدرسه عالی حرفه ای مشهد در دیداری از هفته پایانی دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور، حالا در تلاش برای کسب آمادگی مطلوب جدال با حریفان در نیم فصل دوم، تمرینات آماده‌سازی خود را با جدیت بیشتر در مجموعه ورزشی تختی قم پیگیری کرده و به فکر جبران امتیازات از دست رفته هستند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم نسبت به فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور تغییرات زیادی داشته است اما پشتوانه‌های آینده فوتبال قم در نیم فصل نخست نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و وضعیت وخیمی در جدول رده بندی گروه اول لیگ برتر دارند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم به دلیل اینکه تعدادی از بازیکنان تیم فصل گذشته به سبب افزایش سن و رفتن به رده سنی جوانان از دست داده است شروع موفقی نداشت و از همان هفته اول کار خود را اتفاقا از نخستین دیدار برابر تیم شموشک گلستان با شکست آغاز کرد.

این تیم از هفت بازی در نیم فصل نخست بازی های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور مقابل حریفان خود در پنج بازی شکست خورده و برای اینکه امسال بتواند در لیگ بماند در دور برگشت صد در صد کار بسیار سختی پیش رو دارد.

نتایج بازی های تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دور رفت بازی های مرحله گروهی:

هفته اول: نوجوانان صبای قم صفر – شموشک گلستان 3

هفته دوم: نوجوانان صبای قم 1 – سایپا مشهد صفر

هفته سوم: نوجوانان صبای قم صفر – مقاومت تهران 7

هفته چهارم: نوجوانان صبای قم صفر – دانش فریدونکنار 4

هفته پنجم: نوجوانان صبای قم صفر – متین بابل صفر

هفته ششم: نوجوانان صبای قم 1– پدیده ساری 3

هفته هفتم: نوجوانان صبای قم صفر – مدرسه عالی حرفه ای مشهد 1

برنامه بازی های صبای قم در دو هفته از دور برگشت بازی های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور:

هفته هشتم: نوجوانان صبای قم – شموشک گلستان (15 آذر در قم)

هفته نهم: نوجوانان صبای قم – سایپا مشهد (30 آذر در قم)

گفتنی است: نوجوانان صبای قم در این گروه با تیم‌های مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد، سایپا مشهد، متین بابل، پدیده ساری، دانش فریدون‌کنار، مقاومت تهران و شموشک گلستان هم‌گروه هستند و در بازی آتی خود باید 15 آذر ماه در شهر مقدس قم به مصاف تیم فوتبال نوجوانان شموشک گلستان بروند./س

برچسب ها: قم ، مصاف ، صبا ، شموشک ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.