مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان گفت : در رابطه با مسائل مختلف نقل و انتقالات، پس از جذب بازیکنان مورد نظر و هم‌ چنین ثبت قرارداد این بازیکنان در فدراسیون فوتبال کشور، بازیکن را به خبرنگاران معرفی خواهم کرد و پاسخ‌ گوی آنان خواهم بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، اکبر ایرانمنش افزود : اگر من اکنون در خصوص نقل و انتقالات صحبت کنم، این امکان وجود دارد که بعضی‌ ها سوء استفاده و برنامه های ما را خنثی کنند.

وی خاطرنشان کرد : اگر همه کارهایی را که انجام می دهیم برای تیم هایی که رقیب ما هستند بگوییم مطمئناً آنها برنامه های ما را خنثی خواهند کرد.

ایرانمنش با بیان اینکه حفظ تیم مس در لیگ برتر، در اولویت تمام کارهایم است گفت : من در شرایط بحرانی ، مسئولیت باشگاه مس را پذیرفته ام و اکنون آمده‌ ام تا همه تلاش خود را برای جلوگیری از سقوط این تیم به لیگ دسته ‌ی یک، به کار بگیرم.

وی بااشاره به اینکه امیدواریم تیم مس جایگاه اصلی خودش را پیدا کند افزود : با جایگاهی که تیم مس در جدول دارد حتی این تیم می تواند در پایان فصل رتبه تک رقمی را کسب کند.

ایرانمنش با بیان این که از سوی هیات مدیره به عنوان سخنگوی باشگاه نیز منصوب شده است تاکید کرد : اصحاب رسانه قبل از انتشاراخباراز صحت آن جویا شوند تا اخبار به شکلی صحیح به مردم منتقل و از حاشیه سازی ها جلوگیری شود./س

برچسب ها: مس ، جایگاه ، هیات ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.