چهارمين نمايشگاه بزرگ "راه و شهرسازي و صنايع وابسته" با شعار عملكرد، توانمندي ها و ظرفيت سازي ها ازشنبه به مدت چهار روز در محل مصلاي بزرگ امام خميني (ره) برگزار مي شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، اين نمايشگاه فرصت مناسبي براي نشان دادن توانايي بخش دولتي و خصوصي فعال در حوزه راه و شهرسازي به كشورهاي ديگر به ويژه در شرايط ويژه تحريم خواهد بود.

اين نمايشگاه كه هر سال همزمان با هفته حمل و نقل برگزار مي شد، امسال زودتر برپا مي شود تا هفته حمل و نقل به اجراي برنامه هاي حمل ونقلي اختصاص يابد.


در اين دوره از نمايشگاه برگزاري نشست هاي خبري با حضور قائم مقام ها، معاونان و رئيسان سازمان ها و شركت هاي تابعه به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و عصر پيش بيني شده است.

همچنين در چهارمين نمايشگاه راه و شهرسازي تشكيل كارگاه هاي آموزشي و نشست هاي تخصصي(پنل) پيش بيني شده است كه به مهم ترين موضوع ها درحوزه حمل و نقل و مسكن خواهد پرداخت.

برخي موضوع هاي  قابل مطرح در كارگاه هاي آموزشي و نشست هاي  تخصصي در اين دوره از نمايشگاه راه و شهرسازي به اين شرح است : سازكارهاي حكم روايي شهري و شهروندان در فرايند باز آفريني شهري، معيارها، ابعاد و ملاحظات طراحي فضاهاي واحدمسكوني شهري، روش هاي ترميمي آسفالت، سال جهاد اقتصادي و جهاد در حمل و نقل ريلي، انتظارات از دولت  در رونق ترانزيت و حمل و نقل جاده اي، احداث تونل در مسيرهاي مسئله دار، جايگاه بخش خصوصي در سياستگذاري آتي دولت و انتظارات از همديگر، توسعه روشهاي نوين تامين مالي مسكن، چشم انداز بازار زمين و مسكن و طرح جامعه مسكن و فناوري هاي صنعت مسكن.با توجه به برنامه ها و رويكردهاي اعلامي دولت يازدهم در تعامل و اهتمام ويژه به بخش خصوصي، چهارمين نمايشگاه راه و شهرسازي محلي براي تعامل و هماهنگي اين بخش و دولت و ارايه فرصت هاي سرمايه گذاري در كنار ظرفيت هاي بخش خصوصي است.

براي نمايشگاه امسال راه و شهرسازي از مدارس و دانشگاه ها براي اين گردهمايي دعوت شده است .
بخش ويژه خلاقيت ها براي طرح ايده ها پيش بيني شده است كه پس از پايش بهترين طرح ها، هدايايي داده خواهد شد.  

ادارات و مراكز تحقيقاتي دولتي حوزه راه، شركت هاي و صنايع دريايي، زميني، ريلي و هوايي، صنايع و ماشين آلات راهسازي، انجمن هاي صنفي حوزه راه و مهندسان مشاور در بخش راه و ادارات و مراكز تحقيقاتي دولتي حوزه شهرسازي، شركت هاي فعال در زيرساخت هاي شهري، مصالح ساختماني در بخش شهرسازي اين نمايشگاه شركت خواهند كرد.

چهارمين نمايشگاه بزرگ راه و شهرسازي و صنايع وابسته

از 9 تا 12 آذر ماه در مصلي بزرگ امام خميني (ره) برگزار مي شود و علاقه مندان مي توانند از ساعت 9 تا 17 از اين نمايشگاه بازديد كنند.
برچسب ها: نمایشگاه ، راه ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار