ساخت موسیقی فیلم سینمایی " وام عسل" به آهنگساز مجموعه "ساخت ایران" سپرده شد.

 فرید ولی‌زاده، تهیه‌کننده "وام عسل" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران  گفت:  علت تاخیر در ساخت موسیقی فیلم  سینمایی "وام عسل" حساسیت و  ظرافت در ساخت موسیقی تیتراژ و موسیقی متن فیلم و همچنین در گیر بودن آهنگساز این فیلم "یحیی سپهری شکیب" در سریال  مناسبتی "زمانی برای عاشقی" بوده است.



 وی افزود: " وام عسل" قصه محمود ویزیتور پخش فیلم‌‌های  نمایش خانگی است که با دریافت وام برای بردن همسرش گلی به ماه عسل با مشکلاتی روبرو می‌شود.




 گفتنی است، این فیلم با یک مضمون اجتماعی در قالب طنز توسط مهدی گلستانیان کارگردانی و کیانوش اسلامی آن را به رشته تحریر در آورده است.




از بازیگران این فیلم، فرید ولی‌زاده، علیرضا اوسیوند، حدیثه تهرانی، محمد شیری، مهدی امینی‌خواه، سحر قریشی، خشایار راد،  شهین تسلیمی، حسین سلیمانی، کیمیا بابائیان، لادن سلیمانی، محسن حاجیلو، فرحناز منافی ظاهر، هدایت الله سجادی، حامد تهرانی، کیوان ملک مطیعی، سعید فخاری، کیانوش گرامی و ... هستند.

لازم به ذکر است، "سپهری شکیب" ساخت موسیقی فیلم‌ها و مجموعه‌های همچون کارهای "علیرضا داوودنژاد" و "محمدحسین لطیفی" را بر عهده داشته که از بین آنها "ساخت ایران" و "زمانی برای عاشقی" را می‌توان نام برد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار