مربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع)مشهد گفت: اشتباهات داوری در نتیجه نهایی دیدار تیم ما مقابل شهدای زنجان تأثیرگذار بود.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره شکست تیمش مقابل شهدای زنجان اظهار داشت: قصد توجیه ندارم اما شما کشتی‌های بچه‌های ما را مقابل تیم شهدای زنجان نگاه کنید بعد متوجه خواهید شد داوری در شکستمان چه تأثیری داشته است.

وی ادامه داد: در وزن 74 کیلوگرم در 2 سه صحنه پوئن‌های سعید داداش‌پور از سوی داوران نادیده گرفته شد و گرنه یقین بدانید پیروزی از آن کشتی گیر ما بود و یا در وزن 84 کیلوگرم اگر نتیجه واقعی را بخواهید بدانید کشتی باید با نتیجه 10 بر 8 به نفع مجتبی ضیایی به پایان می‌رسید نه این که او مغلوب این رقابت می‌شد.

دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا تصریح کرد: بازهم تاکید کنم هدف من از این صحبت ها این نیست که بگویم داوران با غرض قضاوت کردند فقط بحث من این است که آنها با اشتباهات خود تأثیر بسزایی در نتیجه پایانی داشتند.

وی در پاسخ به این سؤال که یعنی فقط داوری باعث شکست تیمش بوده است، گفت: در هر صورت ضمن ضعف داوری، بچه‌های ما در برخی اوزان خیلی ضعیف ظاهر شدند به طوری که در وزن 55 و 66 کیلوگرم محمد طهماسبی‌زاده و محسن جهانبخشیان اگر فقط با 60 درصد از توان خود هم کشتی می گرفتند پیروز میدان می شدند. در وزن 96 کیلوگرم نیز الیاس بختیاری روی حوادث کشتی نتیجه را واگذار کرد. در مجموع باید بگویم در مقابل تیم شهدای زنجان از هر نظر بد شانس بودیم.

اصلانی در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود 2 شکست در دور رفت هنوز هم به صعود به دور بعدی مسابقات امیدوار است، گفت: همان‌طور که از قبل هم گفته بودم هدف ما صعود به مرحله بعدی مسابقات است و برای این مهم برنامه داریم. در دور برگشت با اضافه شدن ولادمیر خینچیگاشویلی گرج و احمد کریمی به ترکیب تیم و تغییراتی که در برخی از اوزان ایجاد خواهیم کرد، نتایج گذشته را جبران می‌کنیم.

در هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) مشهد با نتیجه 5 بر 2 مقابل میهمان خود شهدای زنجان شکست خورد که نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است.

شهدای زنجان 5  - موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) مشهد 2 

(اسامی تیم زنجان در ابتدا آمده است):

55 کیلوگرم: کاظم شیرزادی، برنده- محمد طهماسبی زاده (11- 5)
60 کیلوگرم: رضا رجبعلیان- فرشاد صفرزاده، برنده (10 – 10، پیروزی به دلیل فن سه امتیازی)
66 کیلوگرم: میثم حیدری، برنده- محسن جهانبخشیان (5- 3)
74 کیلوگرم: حسین الیاسی، برنده- سعید داداش‌پور (12- 8)
84 کیلوگرم: امید حسن تبار، برنده- مجتبی ضیایی (8- 7)
96 کیلوگرم: سعید امیری، برنده- الیاس بختیاری (ضربه فنی)
120 کیلوگرم: مهدی گنبدانی- امید گل محمدزاده، برنده (صفر- 7)

گفتنی است، در هفته نخست دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) مشهد میزبان گاز مازندران خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار