بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد از به اسارت در آمدن 300 وهابی سعودی و کشته شدن هزاران سعودی دیگر طی چند روز گذشته در سوریه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری نهرین نت: نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد از به اسارت در آمدن 300 وهابی سعودی و کشته شدن هزاران سعودی دیگر طی چند روز گذشته در سوریه خبر داد.



بشار الجعفری با اعلام بازداشت 300 فرد مسلح سعودی و کشته شدن هزاران نفر از گروههای وهابی تروریستی سعودی ، سعودیها و هم پیمانان آنها را غافلگیر کرد.

عربستان همچنان دخالتش در جنگ علیه ارتش و ملت سوریه را از طریق فرستادن عناصر وهابی تندرو برای جنگ در این کشور ،تکذیب می کند.

بشار الجعفری پس از جلسه غیر علنی شورای امنیت سازمان ملل در خصوص سوریه در گفتگو با خبرنگاران نقش خرابکارانه و تروریستی عربستان را در سوریه بر ملا کرد و گفت:هزاران سعودی طی این هفته در سوریه کشته و 300 سعودی دیگر بازداشت شده‌اند.

الجعفری گفت: قطر از گروههای مسلح مرتبط با شبکه القاعده در سوریه حمایت می کند و ترکیه نیز کار جابجایی آنها از طریق مرزهای مشترک را تسهیل و اسرائیل نیز تروریستهایی راکه زخمی می شوند درمان می کند.

الجعفری اسرائیل ، عربستان ، قطر و ترکیه را مافیای بزرگی توصیف کرد که بابت جنایاتشان بازخواست نمی شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار