کارگاه تئاتر "صفر" زیر نظر علی اصغر دشتی، اواسط دی ماه در مدرسه تئاتر "سه نقطه" برگزار می شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدرسه تئاتر "سه نقطه"، به گفته علی اصغر دشتی، در کارگاه "صفر" همه چیز از صفر آغاز می‌شود. مراحل تولید و همکاری گروهی برای کشف استعدادهای فردی هنرجویان در جهت رشد و گسترش ایده در زمینه‌های کارگردانی، دراماتورژی، ایده‌پردازی، بازیگری، طراحی و ... مورد توجه قرار می‌گیرد و در طول کارگاه شرکت‌کنندگان، حرکت از نقطه صفر تا کشف ایده و حرکت از ایده تا اجرا را تجربه می‌کنند.

گفتنی است، علی‌اصغر دشتی پیش از این نمایش‌هایی چون  "مجلس شبیه خوانی شازده کوچولو"، "دن کیشوت"، "ملا نصرالدین"، "تل ضحاک"، "محسن" و... را در مقام کارگردان به صحنه برده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش ثبت نام در این کارگاه می‌توانند به نشانی میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک 12، مدرسه تئاتر "سه نقطه" مراجعه کرده و یا با شماره های 88952440 و 88952392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا صالحی
۱۰:۱۱ ۱۶ دی ۱۳۹۲
با سلام با تشکر از زحمات شما صالحی هستم از اراک متولد 1359 نویسنده ، کارگردان و بازیگر خیلی دوست دارم کلاسهای کارگردانی و همچنین آموزش نمایش بدن شرکت کنم تقاضای برگزاری این کلاسها رو دارم ممنون.
آخرین اخبار