نمایش "خنکای نسیم آفتاب نخورده صبح " از گروه هنری باران ملایر به عنوان یکی از 5 اثر نمایشی برتر مناطق کشور انتخاب و به امور بین الملل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ مدیر گروه باران و کارگردان نمایش خنکای نسیم با اعلام این خبر، گفت: با معرفی نمایش گروه باران به امور بین الملل، این اثر به همراه چهار نمایش دیگر، برای اجرا در خارج از کشور انتخاب شده اما هنوز تاریخ و مکان اجرای نمایش در خارج از کشور مشخص نشده است.
وی با اشاره به آثار جنگ در فضای بین الملل به عنوان موضوع این نمایش، اظهار کرد: با توجه به نا آرامی و جنگ داخلی در کشورهای منطقه خاورمیانه، برای نمایش حد و مرزی نگذاشتیم و جنگ در تمام دنیا را در نظر گرفتیم.
قاسمی افزود: این اثر تلفیقی از فرم و اجراست و اجرای موسیقی زنده فضای بسیار خوبی به نمایش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: نمایش خنکای نسیم آفتاب نخورده صبح از نظر متن و اجرا، محتوا، بازی و موسیقی چکیده ای از تمام کارها و آثار خوب گروه باران ملایر در سالهای اخیر است.
این کارگردان ملایری از پری بارانی، محمد قاسمی، مریم نوروزی، علیرضا روزبهانی و رضا باغبان به عنوان بازیگران، امید صوفیه و احسان سامی به عنوان نورپردازان، بهنام عبدلی، محمد بهراد، بهرام جیریایی و میلاد باج مانلو به عنوان اعضای گروه موسیقی و رسول رنجبر به عنوان دستیار کارگردان و مشاور در این نمایش نام برد.
وی همچنین از ارسال این اثر به بخش مرور نمایش ها در جشنواره تئاتر فجر خبر داد و افزود: 99 درصد نظر مثبت داوران را کسب کرده ایم و به احتمال فراوان، نمایش گروه سپید و سیاه در بخش خیابانی و نمایش گروه باران در بخش صحنه ای جشنواره تئاتر فجر به نمایندگی از شهرستان ملایر به اجرا در خواهد آمد./ش
برچسب ها: نمایش ، انتخاب ، ملایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.