سرهنگ برزوئی گفت: پسر شروری که اقدام به سرقت طلاجات دختر بچه‌ها در کوچه‌های خلوت می‌کرد، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ برزوئی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران و تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت طلا‌جات کودکان درسطح شهرستان شهرکرد و ایجاد نگرانی و تشویش اذهان عمومی مراتب با حساسیت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان چهار محال و بختیاری گفت: در پیگیریهای صورت گرفته با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی، ماموران پلیس آگاهی با استفاده از سرنخهای به جا مانده موفق به شناسایی سارق شدند.  
 
برزو‌یی ادامه داد: در نهایت پس از انجام یکسری اقدامات فنی و جمع آوری مدارک یکی از سارقان سابقه دار به هویت معلوم اهل یکی از استانهای همجوار ساکن رشت که به علت جرم های دیگر در زندان استان گیلان به سر می برد شناسایی شد.  
 
این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: این مجرم پس از شناسایی توسط ماموران مبارزه با سرقت از زندان گیلان تحویل و برای انجام تخصصی به پایگاه پلیس آگاهی انتقال داده شد و طی چندین مرحله جهت تحقیق و بازجویی فنی همراه به ارائه مدارک و مستندات متهم به 9 فقره سرقت طلا‌جات کودکان درسطح شهرستان شهر کرد اعتراف کرد.
 
بر‌زویی در مورد نحوه ارتکاب به جرم گفت: مجرم با پرسه زدن در کوچه های خلوت کودکانی را که طلا‌جات در دست داشتند را شناسایی و اقدام به سرقت از آنها می کرد.  
 
رئیس پلیس آگاهی استان چهار محال و بختیاری تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: مدارک ، ماموران ، سرقت ، طلاجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار