مدیر ستاد نمازجمعه کشور، از برپایی واقامه نماز جمعه در حدود 750 شهر کشور در حال حاضر خبر داد.

حجت الاسلام سیاح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ گفت: حدود 32 هزار نفر برگزاری نمازهای جمعه سراسر کشور با همکاری دستگاه های مختلف به ارائه کارهای مشغول هستند.

وی افزود: درخواست های زیادی برای برپایی نمازهای جمعه به ستاد نمازجمعه استانهای کشور وجود دارد که با فراهم شدن امکانات اولیه برای اقامه نماز ونیز حضور امام جمعه، با هماهنگی ستادنمازجمعه کشور انجام خواهد شد.

مدیر ستاد نمازجمعه کشور، با بیان اینکه هم اکنون در 42 شهر وبخش مازندران نمازجمعه به صورت منظم در هر هفته برگزار می شود، اضافه کرد:‌ در دو شهر دیگر مازندران نیز تا پایان امسال نماز جمعه اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام سیاح با اشاره به این که فعالیت های فرهنگی ستادهای نمازجمعه با محوریت و رهنمودهای ائمه جمعه برگزار می شود، ادامه داد: برنامه های فرهنگی ستادهای نمازجمعه با رویکردی بومی و در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و تحقق سبک زندگی اسلامی انجام می شود.

وی با بیان این که ساماندهی به مسائل فرهنگی باید از سوی ائمه جمعه صورت گیرد، افزود: نمازجمعه جایگاهی است که همه می توانند در آن حضور داشته باشند که باید شرایط حضور همگان من جمله نسل جوان جامعه فراهم شود.

مدیر ستاد نمازجمعه کشور، تبیین و تحلیل مسائل سیاسی و پاسداری از ارزش ها را از رسالت های نمازجمعه بیان کرد ویاد آورشد: امر به وحدت و همبستگی در میان آحاد مردم و مدیران از جمله اموری بوده که در نمازهای جمعه صورت می گیرد/س
/انتهای پیام
برچسب ها: ستاد ، نماز ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.