نایب رییس فدراسیون کشتی ایران دهه اول دی را زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی برای انتخاب رییس بیان کرد و گفت: شش نفر برای کسب کرسی ریاست داوطلب و ثبت نام کرده اند.

ˈعلیرضا رضاییˈ در گفت و گو با خبرنگار با شگاه خبرنگاران سمنان گفت: رسول خادم، بدیع، جدیدی، تویچی، شیرازی و سیفی برای احراز ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه هیات هایی که با سرپرست اداره می شود باید قبل از برگزاری مجمع فدراسیون دارای رییس شوند افزود: در این زمینه تاکنون سه استان تکلیف آنها مشخص شده و امروز مجمع سمنان برای انتخاب رییس هیات این استان برگزار می شود.رضایی گفت: سه استان دیگر نیز باید از سرپرستی به ریاست ارتقاء یابند که تا آخر آذر با برگزاری مجمع این اقدام صورت می گیرد.
وی با اشاره به بازگشت ˈمحمد بناˈ به کشتی و قبول سرمربیگری تیم ملی فرنگی گفت: با بازگشت وی و نیز ˈحسن بابکˈ به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی ایران نیز دوباره به روزهای اوج خود بازمی گردد.
وی گفت: اردوهای تیم ملی فرهنگی نیز از روز گذشته آغاز شده و حضور در رقابتهای جهانی فرنگی در روسیه از برنامه های این فدراسیون است.
نایب رییس فدراسیون کشتی ایران در خصوص توجه به هیات های کشتی استانها نیز اظهار داشت: در گذشته نسبت به هیاتهای استانی کم توجهی شده و امیدواریم در دوره جدید با توجه بیشتر از هیاتهای به عنوان بازوان قوی اجرایی برای رشد و توسعه ورزش کشتی ایران بیشتر استفاده شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.