رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان این که حوزه‌های علمیه باید پاسخگوی نیازهای جهان باشند گفت:دشمنان و در کنار آن وهابیت با تمام توان و ابزار به میدان مبارزه با اسلام راستین آمده‌اند که تلاش خود را برای نابودی مکتب اهل‌بیت(ع) به کار برده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی، در همایش مدیران استانی مرکز خدمات و مرکز مدیریت‌ حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در مؤسسه وحیانی اسرا درقم برگزار شد، اظهارداشت: قم وطن علمی همه روحانیون می باشد و امیدواریم این جلسه برای حوزه‌های علمیه پربرکت باشد.

وی با بیان این که وظیفه سنگین احیای تمدن اسلامی برعهده روحانیون ومبلغین است افزود: انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی را مطرح کرد و بر این اساس باز سازی و ایجاد زیر ساخت های اصلی حوزه فرهنگ برعهده حوزه های علمیه است .

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه تصریح کرد: باید احیای تمدن اسلامی با مبنای فرهنگ دینی بیان شود که روحانیت در این زمینه اصلی‌ترین محور است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی ادامه داد:جهان به سبب گسترش ارتباطات مختلف به یکدیگر وصل شده و مرزها از هم فروپاشیده و ‌این شکست موجب شده تا روحانیت نیز بتوانند معارف اصیل اسلامی را به جهانیان برسانند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان این که حوزه‌های علمیه باید پاسخگویی نیازهای جهان باشند ادامه داد: دشمنان و در کنار آن وهابیت با تمام توان و ابزار به میدان مبارزه با اسلام راستین آمده‌اند تلاش خود را برای نابودی مکتب اهل‌بیت(ع) به کار برده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی تصریح کرد: انقلاب و حوزه‌های علمیه در جایگاهی قرارگرفته اند که معادلات بین المللی را بهم ریخته و اندیشه جدیدی را در جهان عرضه کرده است.

وی تاکید کرد: عمل به رسالت حقیقی توسط حوزویان فتح الفتوح تاریخ خواهد شد، ولی اگر کوتاهی و قصور در انجام وظایف باشد، ممکن است سیلی بخوریم که تا صد سال دیگر نتوانیم جبران کنیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ابراز کرد: ما وظیفه داریم در کنار یکدیگر مخلصانه و صمیمانه مکتب اهل‌بیت(ع) را به دیگران معرفی کنیم/س .


برچسب ها: قم ، بازسازی ، زیر ، ساخت ، فرهنگی ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.