تیم والیبال کاله آمل در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در خانه خود روز سه‌شنبه سوم دی به مصاف تیم والیبال شهرداری زاهدان می رود.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بعد از 2 هفته تعلیق از حضور تماشاگران در بازیهای خانگی از حضور در سالن مسابقه این دیدار با شرکت هواداران آملی برگزار خواهد شد که امیدوارم بازی خوب و سطح بالایی از کار درآید.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل تصریح کرد: بعد از بازی سنگینی که در برابر تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس داشتیم تمرینات را به طور مرتب انجام دادیم و بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند ولی نتیجه بازی مقابل زاهدانیها غیر قابل پیش بینی است.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در ادامه اظهارداشت: تیم والیبال شهرداری زاهدان تاکنون در طول مسابقات لیگ در برخی بازیها شرایط ایده آل داشته و در برخی دیگر به این شکل نبوده است و والیبال متفاوتی را ارائه کرده اند ایم مساله کار را برای ما سخت تر می کند.

عطایی افزود: نوسان در عملکرد زاهدانیها کار را برای ما سخت تر می کند و نمی توانیم تدابیر ثابتی برای انها داشته باشیم. برای کسب نتیجه قابل قبول روی بهترین بازی آنها آنالیز دقیق داشته و کار کرده ایم و بازیهایی که در آن به نتیجه خوبی دست یافته اند را به طور دقیق بررسی کرده ایم.

وی یادآور شد: خوشبختانه در تیم ما مصدومی وجود ندارد اما امیدوارم هیچ ملی پوشی از این پس با قرار گرفتن در شرایط سخت فشارغیرعادی به خود وارد نکند تادچار آسیب جدی نشود همچنین مصدومان هم زودتر بهبود پیدا کنند چون ادامه این مساله به والیبال ایران در سطح کلان ضربه وارد خواهد کرد.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: ما سه امتیاز کامل بازی را می خواهیم امیدوارم به این هدف با حمایت خوب تماشاگران دست پیدا کنیم. در حال حاضر من به جایگاه تیمها در جدول رده بندی توجهی ندارم چون عملکردها تا حدودی ضعیف است و هر امتیاز جایگاه تیمها را در جدول چندین پله تغییر می دهد.

عطایی افزود: در حال حاضر تیم کاله به همراه متین ورامین و باریج اسانس کاشان هر کدام سه باخته هستند ولی ما در جایگاه پنجم جدول ایستاده ایم و آنها 2 پله نخست را به خود اختصاص داده اند. به طور قطع در نیم فصل دوم تیمها با شرایط ویژه تری روبرو خواهند شد.

وی تصریح کرد: به قهرمان نیم فصل کاپ یا مدال نمی دهند مهم هدف و استراتژی است تیمها دنبال می کنند و جایگاهی که در دور برگشت به دست می آورند، به طور قطع چهره واقعی تیمها را در نیم فصل دوم خواهیم دید.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، لیگ ، عطایی ، کاله آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار