تیم والیبال کاله آمل در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در یک بازی سنگین مقابل بازرگانی جواهری گنبد پیروز شد.

بهروز عطایی در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار سخت و سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم. به‌طورکلی باید بگویم که فشردگی مسابقات لیگ انرژی تیم‌ها را تحلیل برده است و این امر باعث می‌شود که کیفیت تیم‌ها نیز تغییر کند.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل یادآور شد: ما در مقابل گنبدی‌ها شروع خوبی داشتیم در ست اول با وجود آن با امتیاز 24 بر 22 از حریف پیش افتاده بودیم نتیجه را واگذار کردیم و این مسأله تا حدودی از نظر روانی روی شاگردانم تأثیر منفی گذاشت و تاحدودی شیرازه تیم کاله بهم ریخت.

وی تصریح کرد: در ست سوم تاکتیک تیمی ما تغییر کرد و نقاط ضعف خود و حریف را بیشتر شناسایی کردیم و مقابل آنها بازی بهترین را به نمایش گذاشتیم. باید بگویم که در این دیدار ترکیب تیم گنبد به‌طور کلی نسبت به شش بازی گذشته لیگ تغییر کرده بود آنها برای نخستین‌ بار از "حمید سوسن‌آبادی" ،‌‌"عیدی" و "عبدالله ناظری" در ترکیب خود استفاده می‌کردند و این مسأله باعث شد تا شناخت ما نسبت به حریف در دو ست اول بازی کم باشد.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل یادآور شد: ما از ست سوم به بعد توانستیم تیم گنبد را با اختلاف پوئن بالا شکست دهیم و بر بازی تسلط کامل داشته باشیم. این امر در شرایطی بود که در دو ست اول دیدار در دفاع وسط خوب نبودیم وقتی ترکیب و چیدمان ارنج را تغییر دادیم جایگزین‌ها با عملکرد خوب خود امتیازاتمان را ارتقا دادند.

وی درخصوص شرایط تیم بازرگانی جواهری گنبد اظهار داشت:  گنبدیها در این دیدار بسیار عالی کار کردند ولی قدرت ما از آنها بیشتر بود و بازی منظم‌تری را مقابلشان به نمایش گذاشتیم،‌ به نظرم بازیکنان تیم بازرگانی والیبال احساسی را مدنظر داشتند تا منطقی به‌طوری که در شرایط سخت پرخطا کار می‌کردند به‌خصوص در ست پنجم و ششم در سرویس اشتباهات زیادی داشتند و این امر حاکی از آن بود که احساساتشان بر منطقشان غلبه کرده‌است و این امر حاکی از نپختگی بازیکنان تیم کاله آمل دارد.

وی ضمن تشکر ویژه از هواداران گنبدی حاضر در سالن اظهار داشت: تماشاگران حاضر در سالن المپیک گنبد به نظر من بی‌نظیر هستند من به‌عنوان یک مربی از حضور آنها لذت می‌برم. آنها توانستند یک بازی سخت را به خوبی اداره کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار