از امروز سوالات خود در زمينه "بيماري هاي قلبي عروقي" و روش هاي درمان آن را از ما بپرسيد تا پاسخ آن را از "متخصصان" جويا شويم.

گروه کلينيک باشگاه خبرنگاران در نظر دارد به تمام سوالات کاربران در خصوص بيماري‌هاي مختلف توسط "کارشناسان" پاسخ دهد شما مي‌توانيد سوالات خود را در اين قسمت مطرح نمائيد. 
 
از امروز تا يک هفته سوالات خود در رابطه با "بيماري هاي قلبي عروقي" و روش هاي پيشگيري و درمان آن را براي ما ارسال کنيد تا پزشکان ما به سوالات شما پاسخ دهند.

گفتني است شما مي توانيد پاسخ سوالات خود را يکشنبه هفته آينده 92.10.08 ساعت 16 بر روي سايت باشگاه خبرنگاران مشاهده نماييد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۳۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام من هیجده سالمه نمیدونم قلبمه یا سینمه هر روز درد میکنه تپششم زیاده دردشم اون قدر زیاده که به بازوم میزنه و دستم درد میکنه این چیه مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
سلام ببخشید من جدیدا وقتی عصبانی می شم و یا وقتی که در شرایط عادی قرار دارم احساس می کنم که تمام قفسه ی سینه ام درد می گیره و این اتفاق چند روزی یک بار رخ میده وخیلی مانع نفس کشیدنم نیست می خواستم بدونم ایا امکان هست که بیماری قلبی داشته باشم؟ باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۱۱:۵۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
سلام الان مدت یه ماهه که قلبم درد میکنه و نمیتونم راحت نفس بکشم . البته درد داعمی نیست هر از گاهی درد میگیره .خیلی نگرانم.و وقتی به اون ناحیه ای که درد میکنه دست میزنم به شدت درد میگیره حتی مواقعی که می تونم راحت نفس بکشم لطفا کمکم کنید.مرسی
Iran (Islamic Republic of)
حکیمه امیری
۱۹:۲۹ ۲۱ دی ۱۳۹۳
بیماری داریم که در روز دو قرص نیترو کاردین 2/6 می خوره و الان سرد درد خیلی شدیدی گرفته برای کاهش این سردرد چه کار می تونیم بکنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
با سلام.من ۳۸ سالمه حدود دو ماه پیش بطور ناگهانی یک روز که صبح از خواب بیدار شدم وبلند شد راه چند قدم راه رفتم دچار سینکوپ شدم با علایم رنگ پریدگی-بالا رفتن چشمها-بی اختیاری ادرار-ضعف و عرق به متخصص مغز مراجعه کردم از لحاظ ام ا را ونوار مغز سالم بودم به بیمارستان قلب تهران رفتم از لحاظ نوار قلب-اکو سلم بودم تست ورزشم کمی مورد داشت تست تلیتم هم مثبت بود ولی تو انژیوگرافی کاملا سالم بودمدر نهایت تشخیص سنکوپ عصبی داده شد ودارو پروپرانول- اسپرین-پنتوپرازول-اتوواست دادن ولی بعد از ان همیشه غیر از وقتی که خوابم احساس درد در قفسه سینه -تنگی نفس -گاها احساس گرفتگی در عضلات پا و بی رمقی و جدیدا هم احساس سوزن سوزن شدن در بدنم مخصمصا دست چپ وانگشتام -سینه فکم دارم در ضمن کم کاری ترویید نیز دارم و قرص مصرف میکنم خودم احساس میکنم مشکل قلبی دارم لطفا منو راهنمایی کنید منتظرم-با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۲۰:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
سلام من چندوقته سمت چپم تیر میکشه.حالت تهوع هم دارم.یک ماه پیش هم فشارمو ک گرفتم تو خونه اقوام بهم گفت قلبت ایست داره.ایشون دکتر نبودن. من مشکلم چیه؟
-
احمد ن
۱۳:۲۶ ۰۸ دی ۱۳۹۲
سلام قلب من هر دقیقه 48 بار میزند در ضمن قرص لوزارتان 25 مصرف میکنم موقع برخاستن از زمین چشمهام سیاهی میرود ولی در ورزش کردن اصلا مشکلی ندارم. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۰۸ ۰۸ دی ۱۳۹۲
سلام من 47ساله هستم یک سال قبل سکته قلبی کردم بعد از آنزیو گفتند که رگ سمت راست قلب مسدود می باشد قرص متورال-اسویکس-نیتروکاردین-متفورمین-آتورواستاتین وآ اس آ مصرف می کنم آیا ممکن است دوباره به سکته قلبی دچار شوم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۷ دی ۱۳۹۲
باسلام ;وقتی از خواب بیدارمیشوم باکوچکترین حرکت دچارتپش قلب و سرگیجه میشوم.وقت ورزش وحرکات سریع علاوه برتپش قلب دستهاو صورتم هم شروع به گزگز میکند.معمولا بدنم زود سر میشود یا درماهیچه ها حساس دردمیکنم.دست وپاهایم را برای مدت کوتاهی می توانم بالا نگاه دارم و فورا احساس ضعف ماهیچه ای می کنم.کم خونی ندارم.حجم ریه مشکل چندانی ندارد.اکوی قلب چیزی رانشان نداد.مشکل تیروئیدمشاهده نشده.همه چیزظاهراسالم است(ترس از بیماری یا بیمارنشدن هم ندارم)امادرعمل بااین مشکلات دست وپنجه نرم می کنم!لطفا راهنمایی فرمایید.این علائم چیست وچگونه باید از شرشان خلاص شوم؟لازم است تست ورزش بدهم؟باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۷ دی ۱۳۹۲
سلام بیماری من Hcmاست آریتمی قلبی دارم سال76براثر سینکوپ مجبور به تعبیه ICDدوحفره ای با مارک ELAدربیمارستان شهید رجایی تهران شدم داروی بنده فعلا سوتالل80 میباشد من باید با این درد چکار کنم بسوزم و بسازم یا راهکارهای دیگری پیدا شده این بیماری بصورت موروثی است وجمع زیادی از خاندان مادری بنده گرفتار این درد شده وICDگذاشته اند پیام قبلی که گذاشته بودم در شرایطی بودم که حالم خوب نبود ببخشید اگر مطالبم تند بیان شد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۸ ۰۶ دی ۱۳۹۲
من سال 88 دریچه میترال قلبم گشاد شد. زمانی که به دکتر مراجعه نمودم گفت که این بیماری مادر زادی است.
از قلبم اکو گرفتم گفتند مشکلی نیست و قرصی را تجویز نمودند که وضعیتم را بهتر نمود.
اما هرهفته، بیشتر اوقات موقع خواب قلبم درد خفیفی میگیرد.
آیا این مشکل برایم جدی است؟
در آینده مشکلی برایم به وجود می آورد؟
من 26 ساله هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۶ دی ۱۳۹۲
احساس درد در قلب نشانه چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۰۲ ۰۶ دی ۱۳۹۲
با سلام و عرض خسته نباشید
منظور از افتادگی(شل بودن) دریچه قلب چیست و چه راه هایی برای درمان آن وجود دارد و فرد مبتلا از چه کارهایی باید پرهیز کند.
با تشکر خواهشمند است جواب را به صورت کامل توضیح دهید اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۳:۳۲ ۰۶ دی ۱۳۹۲
سلام من64سال دارم ودرتاريخ 17/7/92 به علت گرفتگي 2عدد از رگهاي اصلي قلبم عمل قلب باز انجام گرفت اكنون گاهي كسري نفس دارم به پزشك ريه مراجعه كردم گفت از نظر ريه مشكل نداري .آيا ميتواند از عمل قلبم باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
امیدوار
۲۳:۲۱ ۰۵ دی ۱۳۹۲
سلام.
اطلاعات دقیقی در مورد بیماری قلبی که در اثر هورمونهای جنسی روی خونرسانی و پمپاژ فشار شدید وارد میکند میخواستم.
و اینکه با خوردن هر بار داروهای این بیماری بیمار به حالت بیهوشی میرود آیا این خطر جدی است؟
آیا درمان قطعی برای این بیماری وجود دارد؟
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمدf
۲۲:۳۶ ۰۵ دی ۱۳۹۲
سلام
من 20 سالمه و بیماری تپش قلب دارم حدود 2ونیم سال هستش روزی 3 تا قرص پروپرانولول10 میخورم البته اولا یکی میخوردم ولی بعدش که دیدم یکی جواب نمیده وتپش قلبم زیاده بعد از یه مدتی 2 تاش کردم والان 3 ماهه که روزی 3 تا میخورم ولی با اینحال بعضی وقتا (مخصوصا زمانی که عصبانی یا ناراحت میشم یا استرس دارم)بازم تپش قلب شدید میگیرم و قرص خوردن هم فایده نداره و2الی 3ساعت میکشه به حالت عادی بازگرده. میخواستم ببینم باید چیکار کنم واین بیماری واقعا ممکنه چقدر خطرناک باشه همچنین عوامل بهبود کننده وتشدید کننده ان چیست؟
(فقط خواهشن راهنماییهاتونا همینچا بگید و منا به دکتر ارجاع ندید که پولشا ندارم برم دکتر چون اگه پولشا داشتم همون 2 سال پیش میرفتم دکتر و وضعم به اینجا کشیده نمیشد چون از اون موقع تا الان خیلی بدتر شده ومن پول دکتر رفتنا ندارم(البته خوبم نشه مهم نیست فقط میخواستم بدونم چقدر دیگه کار میکنه وکی از شرش راحت میشم)
باتشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۲۲:۲۱ ۰۵ دی ۱۳۹۲
بعضی وقتها در قفسه سینه به سمت چپ بدن یا زیر بغل چپ احساس گرفتگی میکنم دکتر رفتم تست ورزش واکوی قلب هم دادم گفتچیزتنیست اما بازم گاهی وقتا اینطوری میشم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۳۳ ۰۵ دی ۱۳۹۲
با سلام.
چجوری بفهمیم بیماری قلبی داریم یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۵ دی ۱۳۹۲
سلام.چند ماهی پیش تبش قلبی گرفته بطوری که دست چپ و راستم درد شدیدی گرفت رفت رفتم دکتر قلب،دکتر بعد از نوار قلب اکو گرفت گفت سالمی اما اگر باز دچار تپش قلبی شدی بیا بنویسم بری آزمایش.
3سالی هم هست که اگه با دست راستم چیز سنگینی بردارم یا گاهی اوقات هنگام فوتبال بازی کردن درد میگیره،دکتر عمومی که رفتم گفت برو پیش دکتر مغز و اعصاب شاید اعصاب دستت گرفته شده.البته از کودی من دچار سرما خوردگی زیاد می شوم و چند سالی که دست و پاهام خیلی سرد می شود به طوری که در زمستان اذیت می شوم که پیش دکتر که رفتم نوشت آزمایش کم خونی ولی بعد از آزمایش گفت نه کم خونی داری نه عفونت می خواست بدانم این ها همش به هم ربط دارند؟ وباید پیش کدام دکتر بروم.در ضمن من پسری 22 ساله هستم. ممونون.
Iran (Islamic Republic of)
ادیب
۱۸:۴۷ ۰۵ دی ۱۳۹۲
باسلام .لطف کنید بفرمایید چرا اکثر افرادی که تست ورزش آنها مثبت اعلام می شود در انژیوگرافی یا سی تی انژیو جواب منفی وشخص سالم است آیا این به خاطر در آمد پزشکان قلب نیست ودوم اینکه متخصص قلب از روی تست ورزش با اطمینان می تواند اعلام کند که گرفتگی عروق داریدودر آخر دقت سی تی انژیو در تشخیص گرفتگی عروق چه میزان است . با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل مشتاقی
۱۸:۱۹ ۰۵ دی ۱۳۹۲
سلام
من 17 سالمه بعضی وقت ها قلبم تیر میکشه میشه بگید این چه مشکلیه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۵ دی ۱۳۹۲
در مورد افتادگی دریچه میترال + همراه نارسایی خفیف دریچه

چطور از پیشرفت احتمالی جلوگیری کنم
گاهی اوقات دچار تپش قلب و سرگیجه ، سوزش خفیف گذرا می شوم آیا کوهنوردی برای من مضر است .
راهنمایی فرمایید متشکر
سن 20 ، مرد مجرد ،
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۷:۵۴ ۰۵ دی ۱۳۹۲
سلام
سکته قلبی پدرم و عموهام داشتن
خواستم بینم من باید چیکار کنم
22ساله از خوزستان
علایمشو هم دارم مثلا زود عصبی شدن. تیرگی حاشیه لبها
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۷:۵۰ ۰۵ دی ۱۳۹۲
ما در 16/8/92صاحب یک دختر ناز شدیم بعد از یک هفته به متخصص اطفال در شهر خودمان خلخال از استان اردبیل جهت تشکیل پرونده و تست مراجعه کردیم که پزشک ابراز نمودند که صدای اضافی در قلبشان دیده می شود و مارا به فوق تخصص و جراحی قلب اطفال جهت مشاوره در اردبیل ارجاع دادند بعد از مراجعه و انجام اکو مشاهده شد که قلب نوزاد دارای 2 سوراخ 2میلیمتری و 3 میلیمتری وجود دارد و شربت لازیکس تجویز کردند بصورت روزانه 2بار و هربار 3دهم میلیمتر شربت فوق را به نوزاد می دهیم و قرار است 27دیماه 92 دوباره به پزشک جراح مراجعه کنیم جهت ویزیت دوباره و انجام اکو ...
لطفاً راهنمایی بفرمائید که امیدی به بهبودی هست ؟ آیا امکان عمل جراحی وجود دارد یا با شربت خوب می شود ؟
Netherlands
vahid
۱۷:۴۶ ۰۵ دی ۱۳۹۲
سلام و تشکر
مادرم 70 سالشونه صبحها که از خواب بیدار میشن دستاشون لمس میشه و حس ندارن ممکنه قلبشون ناراحت باشه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۲۵ ۰۵ دی ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید چند وقتی است قلبم تیر میکشد به پزشک مراجعه کرده ام قرص پروپرانول داده است تاثیری نکرده است میگوید اضطراب بیش از حد علت آن است چکار باید کرد آیا قلبمان دچار مشکل شده است؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۲
با سلام
من گاهی دردهای ریشه دار را در قلبم احساس می کنم که از یک نقطه شروع شده و در جهت های مختلف تیر میکشه آیا این دردها خطرناک نیستند؟
آیا سوزن سوزن شدن و سرد شدن ناگهانی دست و پا نشانه بیماری قلبیه؟
آیا شل بودن دریچه مینترال قلب مشکلی ایجاد نمیکنه؟

پیشاپش از جواب شما سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۵ دی ۱۳۹۲
سلام درباره گشادی دریچه میترال و اینکه آیا راهی برای درمان قطعی آن وجود دارد یا خیر
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیلی
۱۴:۰۹ ۰۵ دی ۱۳۹۲
سلامخسته نباشید
من مدتی است که سوزش قلب دارم
یعنی قلبم میگیره وباید چند ثانیه ای نفسم را حبس کنم تا دردش تموم بشه
اگه نفس بکشم شوزشش خیلی زیاد میشه
لطفا بگید ایا مسئله مهمی است ومن باید پیگیری کنم؟؟؟
حدودا چند سالی میشه که این مشکل رو دارم ولی قبلا خیلی کم بود چند ماه یکبار اینطوری میشدم ولی الان خیلی زیاد شده وهرروزی این طوری میشم.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۰۹ ۰۵ دی ۱۳۹۲
مهمترین راه پیشگیری از ناراحتی های قلبی چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
فرانک از سقز
۱۱:۱۱ ۰۵ دی ۱۳۹۲
باسلام وخسته نباشید
من از بچگی قلبم تیر میکشه. ولی چند ساله که تیر کشیدن زودزود و طولانیه به طوری که فکر میکنم قلبم داره از کار میفته
باتشکر
Netherlands
محمد
۱۱:۰۸ ۰۵ دی ۱۳۹۲
باسلام
من50سال دارم ودرسال90دردی ازقفسه سینه شروع شدهمراه باعرق سردبعدازمراجعه به بیمارستان گفتن که سکته کردم بعدازترخیص از بیمارستان آنژیوکردم که نتیجه گرفتگی دوتااز رگها به مقدار70و50 درصد اعلام شد. یکسال قرص های پلاویکس - قرص آسپرین- آتروستائین- متورال ونیتروگلیسیرین مصرف کردم هم اکنون غیراز پلاویکس بقیع قرصهارو مصرف میکنم اما موقع راه رفتن یا طناب زدن هیچگونه درد و ناراحتی احساس نمیکنم.
چگونه میتوانم متوجه شوم که گرفتگی بهترشده یاپیشرفت کرده؟
چه کارهای دیگری برای بهترشدن باید انجام بدم؟
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۰۸ ۰۵ دی ۱۳۹۲
سلام و وقت بخیر
چند سالی ست که هر از گاهی دچار تپش شدید قلب می شدم.. حدود یک سالی ست که این امر تشدید شده و به کرات بروز می کند. در شرایط استرس زا هم نیست.. مثلا قبل از زمان استراحت و تا تماشای یک برنامه عادی از تلویزیون و ... رخ می دهد.. اما این تپش شدید خود باعت استرس و ایجاد نوعی دلشوره شدید در من می شود. لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمائید..
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۶:۳۸ ۰۵ دی ۱۳۹۲
با سلام
من گاهی دردهای ریشه دار را در قلبم احساس می کنم که از یک نقطه شروع شده و در جهت های مختلف تیر میکشه آیا این دردها خطرناک نیستند؟
آیا سوزن سوزن شدن و سرد شدن ناگهانی دست و پا نشانه بیماری قلبیه؟
آیا شل بودن دریچه مینترال قلب مشکلی ایجاد نمیکنه؟

پیشاپش از جواب شما سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
قلی
۰۵:۵۳ ۰۵ دی ۱۳۹۲
سلام.من چندوقتی هست ازطرف قلبم یه دردهایی حس میکنم،که حدود3ثانیه وگاهی وقتاکمی بیشترتیرمیکشه،وقتی زیادغمگینم بیشترهم میشه،حدودیک سالی هست اینطورشدم و28سالمه البته گاهی وقتا تپش قلب هم دارم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
احسان خ
۲۱:۲۸ ۰۴ دی ۱۳۹۲
برای پیشگیری از امراض قلبی مخصوصا افراد بالای 50 سال چکار باید کرد؟ آیا مراجعه به پزشک متخصص قلب و انجام تست ورزش و ... توصیه میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۵۵ ۰۴ دی ۱۳۹۲
سلام.من حدود دوسال هست که هفته ای چند بار ریتم قلبم دچار اشکالمیشود. مثلاً همینطور که ضربانم در حال زدن هست برای لحظه ای می ایستد و دوباره تند تند می زند که بعد چندثانیه نرمال می شود. گاهی اوقات هم ضربان قلبم با شدت و سرعت بسیار شدید می زند و حالم را کاملاً دگرگون می کند و بعد نرمال می شود این برنامه حدود دو سال و هفته ای سه روز تکرار می شود.لطفاً دلیل آن را توضیح دهید. در ضمن چند سال پیش دکتر گفته بود پرولاپس دریچۀ میترال دارم. سپاس
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۴۲ ۰۴ دی ۱۳۹۲
باعرض سلام. گاهی اوقات قلبم درد میکنه مثل فرو کردن سوزن. البته زمانش مشخص نیست هر از گاهی این درد رو احساس میکنم. راهنمایی بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۱۳ ۰۴ دی ۱۳۹۲
باسلام و خسته نباشید قلبم بعضی موقع ها درد میکند وقتی از خواب بیدار میشم احساس میکنم قلبم بیشر درد میگیره چقدر این خطر میتونه جدی باشه تاحالا به پزشک مراجعه نکردم راه پیشگری چیه خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۸:۵۰ ۰۴ دی ۱۳۹۲
گاهی وقتا کنار قلبم تیر میکشه که اگه نفس بکشم دردش بیشتر میشه وبعد از چند دقیقه رد میشه احساس میکنم یکی از رگام بسته شده ودر حالت عادی هم احساس درد دارم ولی گاهی شدید میشه دا امکان داره که از کم خونی باشه؟
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۴ دی ۱۳۹۲
باسلام من شب هاکه می خوابم قلبم درد میکنه ولی روزها درد ندارم دلیلش چیه متشکرم‎ ‎
Iran (Islamic Republic of)
شاهو
۱۶:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۲
سلام و خسته نباشید میگم به شما ..ممنون بخاطر خدمت بدون ادعاتون ..من جوانی 25 ساله هستم ..بعضی وقتها ماهی یکبار تا 2 بار ..احساس بدی در قفسه سینه و ناحیه قلبم دارم .تقریبا نمیتونم نفس عمیق بکشم میخواستم بدونم این میتونه خطرناک باشه .نگرانی داره همچین موردی آیا؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۰۹ ۰۴ دی ۱۳۹۲
با عرض سلام.در طول روز و در هر حالتی که هستم به یک باره در قلبم احساس سوزش و درد مقطعی میکنم و این مورد تا یک و بعضا" چند دقیقه طول می کشد و بعضی مواقع هم که مواد غذایی مانند تخم مرغ استفاده می کنم این عارضه نمود بیشتری پیدا می کند .حال درابتدای کار برای شناخت و بهبود چه راهی پیشنهاد می کنید . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۴:۴۹ ۰۴ دی ۱۳۹۲
سلام .من22ساله هستم سابقه ی هیچ بیماری ندارم ولی هراز گاهی قلبم طوری میگیره که تواون لحظه قادر به هیچ کار وحرکتی هم نیستم شایدتو1روز چن بار واسم اتفاق بیفته.حل باید چکار کنم ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
روزبه
۱۴:۲۹ ۰۴ دی ۱۳۹۲
وقتي ضربان قلب بعضي مواقع بعد از 6 الي 7 بار زدن يك بار در جا ميزند اين نشانه چيست؟ منظر جواب هستم با تشكر.
آخرین اخبار