"حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مجتبی ذوالنور" در یادداشت اختصاصی که در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار داده است، به بازخوانی حوادث قبل از حماسه نهم دی‌ماه پرداخته است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد و روز نهم دی ماه 1388 را به واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم، در تاریخ ماندگار کرد.

"حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مجتبی ذوالنور" در یادداشت اختصاصی که در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار داده است، به بازخوانی حوادث قبل از حماسه نهم دی‌ماه پرداخته است.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

با توجه به آتشی که حدود ۸ ماه در کشور توسط اصحاب فتنه  ایجاد شد، حوادث بسیار ریز و درشتی رقم خورد؛ مقدمات این حادثه که منجر به بروز حماسه 9 دی شد، مثنوی ۷۰ من کاغذ لازم دارد.   
 
حوادث پس از انتخابات 88 تنها یک اعتراض خیابانی نبود

توضیح قابل ذکر، این است که در آشوب‌های پس از انتخابات سال ۸۸ یک اعتراض انتخاباتی شکل نگرفت، اگرچه آن‌هایی که به خیابان آمدند، کسانی بودند که ولایت، نظام، رهبری و انقلاب را قبول داشتند، اما القائات آن‌ها را به سمتی کشاند که تصور کنند، رای‌شان از بین رفته و تقلبی رخ داده است، بنابراین نمی‌شود گفت همه آن‌ها فتنه‌گر بودند.

القائات کاندیدای شکست خورده مردم را به باور تقلب در انتخابات رسانده بود، بنابراین آن‌ها نیز به نشانه اعتراض به خیابان‌ها ریختند، اما  معرکه‌گردانان و برنامه‌ریزان فتنه احساسات پاک و انقلابی ملت را بازیچه و مورد استفاده قرار دادند.

موضوع فتنه به 13 ماه قبل از انتخابات می‌رسد/ مشورت با اپوزیسیون خارج‌نشین

سابقه موضوع فتنه به ماه‌ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری می‌رسد، به این معنا که در اردیبهشت سال ۱۳۸۷ حدود ۱۳ ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری، برخی سران و گروه‌های سیاسی داخل کشور به آمریکا رفته و جلسه‌ای را با بعضی سران اپوزیسیون خارج نشین و مقامات امنیتی آمریکا برقرار کردند.   
 
این گروه در تعیین نقشه راه (تقلب در انتخابات ریاست جمهوری) مشورت می‌کنند و نهایتا به این نتیجه می‌رسند که بحث دروغ و تقلب را مطرح کنند. ارزیابی آن‌ها این بود: رای اول مسلما احمدی‌نژاد است و از‌‌ همان اول شکست برای آن‌ها محرز بود، بنابراین سناریوی تقلب را به راه انداختند.

ما دیدیم که چهار ماه بعد در ایران کمیته صیانت از آراء متشکل از "محتشمی‌پور نماینده موسوی"، "مرتضی الویری نماینده کروبی"، "مهدی هاشمی نماینده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" تشکیل شد که در واقع بعضی از آن‌ها با شعار "نظام امانتدار نیست و بنای تقلب و دروغ دارد"، زمینه ساز تحریک افکار عمومی شدند.   
 
سران فتنه خواسته یا ناخواسته  عروسک خیمه‌شب بازی قدرت‌های شیطانی شدند 

ماهیت هر انتخاباتی یکی پیروز و دیگری شکست است، اگر بنا باشد هیچ میثاق و قانونی نداشته باشیم و هرکسی که شکست خورد بگوید ابطال شده، پس خروجی انتخابات چگونه باید باشد؟ مبنا قانون است و قانون خود تعیین تکلیف کرده است که موارد و مصادیق تقلب و تخلفات انتخاباتی کدام است؟، چگونه نمایندگان بر صندوق‌های رای نظارت دارند؟، سند‌های خود را به چه کسی بدهند و اعتراضشان را به چه شکل برسانند؟   
 
در قانون ما هیچ چیز مبهم و پوشیده نیست، اما بازندگان انتخابات بازیچه دست قدرت‌های شیطانی بوده و پروژه‌ای را هدایت می‌کردند، این پروژه آخرین برداشت‌ها از رهنمودهای تست شده هانتینگتون، فوکویاما، جورج سورس، همچنین جین شارپ بود، آن‌ها تمام این رهنمود‌ها را کنترل و سعی_خطا کرده بودند؛ آن‌ها در مکان‌های متفاوت نتیجه همه تجارب خود را در جمهوری اسلامی یافتند و تمام قدرت‌های شیطانی  را سوار بر اوضاع کردند، بنابراین سران فتنه خواسته یا ناخواسته بازیچه دست و عروسک خیمه‌شب بازی قدرت‌های شیطانی و سرویس‌های اطلاعاتی آن‌ها شدند.   
 
سران فتنه فضای کشور را بدست گرفته و تمام رسانه‌های بیگانه نیز از آن‌ها حمایت کردند، حتی "اوباما" رئیس‌جمهوری آمریکا در یک سخنرانی گفت: توئی‌تر برای مدت ۳ یا ۴ ماهه برای تعمیرات و بهینه‌سازی تعلیق می‌شود که من دستور دادم این تعمیرات بعد از انتخابات ایران رخ دهد.   
 
پروژه شهیدسازی جنبش سبز نیز برملا شد

همه رسانه‌های غرب، توئی‌تر، فیس‌بوک، سی ان ان، بی‌بی سی و انواع آن‌ها در فضای مجازی فعالانه پای کار آمدند و شخصیت‌های سیاسی کشورهای غربی بویژه آمریکا به طور صریح از فتنه حمایت کردند و در داخل پروژه کشته‌سازی همانند قتل ندا آقاسلطان و... را به راه انداختند.

آن‌ها به ناحق نوجوان ۱۳ ساله را شهید جنبش سبز می‌نامیدند، در حالیکه پدر و مادرش اعلامیه‌های تشییع و تدفین و ختم او را که متعلق به سه ماه پیش از انتخابات بود، رو کردند و متوجه شدیم که وی در ساوه با یک مینی بوس تصادف و فوت کرده است.

سازمان صدا و سیما به حق ماهیت منفور فتنه‌گران را افشا کرد و آبروی آن‌ها با پروژه شهیدسازی و تخریب‌ها از بین رفت، اهانت به دین و دینداران از یک طرف بسیاری از مردم را متوجه کرد که این‌ها دل در گرو بیگانگان داشته و قبله دلشان جای دیگری است.  
 
مردم دیدند که زلف سران فتنه به زلف استکبار جهانی در این ماجرا گره خورده، لذا فضا برای حرکتی خودجوش فراهم شد

همه منتظر یک اعلام انزجار جدی از این جریان خودستیز و بیگانه‌پرست بودند، در این راستا فتنه‌گران توانایی مخفی کردن مکنونات خود را نداشتند، آن‌ها به ولایت فقیه میراث اصیل حضرت امام (ره )، ارزش‌های دینی، شخص ولایت فقیه، اهانت کردند، آرمان‌های امام (ره )همچون آرمان قدس را زیرسوال برده و هرکاری که خواستند انجام دادند، اما در عاشورای سال ۸۸ نتوانستند باطن خود را کتمان کنند و به عزاداران حسینی و عاشورا اهانت کردند، آن‌ها فضایی را درست کردند که مردم سه روز بعد خودجوش به صحنه آمدند، در حقیقت ۹ دی‌ماه آخرین میخ به تابوت فتنه‌گران خورد.   
 
نکته بعدی که در اینجا مشهود است، توبه و بازگشت آنهایی بود که فریب دروغین عملیاتی روانی بیگانه را خورده بودند یعنی آنهایی که به عنوان معترض با فراخوان سران فتنه کف خیابان آمدند، زمانی که باطن کریه فتنه و دست‌های آلوده بیگانه را دیدند از آن‌ها اعلام انزجار کرده  و بازگشت کردند.
 
۹ دی روز میثاق مجدد پیکره ملت با ولی فقیه و نظام اسلامی است، در حقیقت می‌شود تفسیر قرآنی «الیوم یاس الذین کفروا من دینکم» را بکار برد که در حقیقت استکبار جهانی را از تاثیر فتنه ناامید کرد و روسیاهی بر ذغال ماند.   
 
اصحاب فتنه و سردمدارانی که از روی لجاجت و بی‌توفیقی که خدای متعال توفیق توبه را از آن‌ها گرفته بود برای همیشه منفور ملت خواهند بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حماسه ، نهم ، دی ، ماه ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار