رئیس دانشگاه پیام نور شهرپردیس گفت: مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار نظام جمهوری اسلامی اران نقشی مهم و اساسی و تعیین کننده در خاموشی آتش فتنه و خلق حماسه ماندگار 9دی ماه ایفاکردند.

مجید ضماهنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در سالروز حماسه 9دی گفت:درروز9دی ماه سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری جریانی در مسیری گام برداشتند که نظام جمهوری اسلامی را دچار مشکلاتی اساسی بکنند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :ملت شریف ایران در اجتماعی بزرگ در اقشار مختلف به ویژه با حضور دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور به منظور محکوم کردن این اتفاقات یک صدا به خیابانها آمده و حماسه 9دی ماه را آفریدند و بر این فتنه که دامنه بیشتری می گرفت خط پایان کشیدند و آرامش دوباره به جامعه برگشت.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرپردیس با اشاره به ساختارماندگار9دی اضافه کرد:9دی در تاریخ ایران ساختاری ماندگار به خود گرفته است و دانشجویان نیز در کنار سایر اقشار جامعه این روز را با نصب بنر در سطح شهر و همچنین با برگزاری مراسم های مختلف گرامی می دارند.

ضماهنی در خاتمه اظهارداشت :مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار نظام جمهوری اسلامی اران نقشی مهم و اساسی و تعیین کننده در خاموشی آتش فتنه و خلق حماسه ماندگار 9دی ماه ایفاکردند و مردم با تبعیت از سخنان رهبر بزرگوار خود باردیگر با حضور در صحنه بیعتی مجدد با ارزشها و آرمانهای نظام جمهوری اسلامی بستند./س


برچسب ها: رهبری ، آتش ، فتنه ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.