دبیر پنجمین جشنواره بهره‌وری از ثبت رکورد حضور 1300 شرکت برای اندازه گیری شاخص بهره‌وری در پنجمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری خبر داد.

فرشید شکر‌خدایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: توسعه نظام بهره‌وری و ایجاد حساسیت بین فعالان اقتصادی کشور هدف برگزاری جشنواره های ملی بهره‌وری می باشد. هرسال به شرکت هایی که برای اندازه گیری شاخص بهره‌وری در این جشنواره حضور می یابند افزوده می شود.

وی ادامه داد: امسال به ثبت رکورد حضور 1300 شرکت برای اندازه گیری شاخص بهره‌وری دست یافت که هفتاد درصد آن بنگاه های فعال در بخش صنعت و معدن، همه بانک های کشور و اکثر بیمه ها است.

دبیر جشنواره ملی بهره‌وری تصریح کرد: گزارش عملکرد بهره‌وری هر شرکت و شرکت های مشابه که در اندازه‌گیری شاخص بهره‌وری به رقابت پرداختند ارائه شد.

شکر‌خدایی افزود: بعد از اولین مرحله پنجمین جشنواره پروژه های ارتقای عملکرد شرکت های برگزیده به دبیرخانه جشنواره ارسال می شود که پس از داوری آنان در روز اول خرداد و بزرگداشت روز بهره‌وری از آنان تجلیل می شود.

وی با تأکید بر اینکه متولی اندازه گیری شاخص بهره‌وری بخش دولتی سازمان ملی بهره‌وری می باشد بیان داشت: استقبال بخش خصوصی برای حضور در اندازه‌گیری شاخص ها شایسته بود و نماد این استقبال حضور بیش از 300 شرکت کاملا خصوصی است اما برای اندازه‌گیری شاخص بهره‌وری شرکت های دولتی سازمان ملی بهره‌وری متولی است که ما در این زمینه آماده همکاری با دولت هستیم.

وی اضافه کرد: در قالب کمیته راهبری و کمیته علمی در زمینه اندازه‌گیری بهره‌وری با سازمان ملی بهره‌وری همکاری می کنیم که با وجود رویا طباطبایی یزدی رئیس سازمان ملی بهره‌وری در آینده نیز این همکاری ها توسعه خواهد یافت.

شکر‌خدایی گفت: مرحله اول جشنواره اندازه‌گیری بهره‌وری است و مرحله دوم پروژه های ارتقای عملکرد ارائه می شود که متمرکز است و مفهوم انتقال دانش تجربیات شرکت ها که در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار