میترا حجار گفت: چهار چهره‌ی متفاوت را در نمایش "سالومه و دکتر کالیگاری" برای مخاطبان به نمایش در می‌آورم.

میترا حجار بازیگر نمایش "سالومه ودکتر کالیگاری" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: در این نمایش، باچهار نقش، بازی می‌کنم. ایفای نقش چهارشخصیت فاخر شناخته شده خواسته هر بازیگری است.  
 
این بازیگر تئاتر تصریح کرد: یک کار خوب وقتی شخصی می‌شود که نقش آفرینان آن برای ایفای شخصیت محول شده به آن‌ها تمام توان و انرژی‌شان را به کار گرفته باشند در واقع باید آن نقشی از طریق ما زندگی کند. 

حجار اظهار داشت: این اثر، به آثار اجرا شده در ایران شبیه نیست. دید متفاوت کارگردان نسبت به این چهار نقش برایم بسیار جالب بود و ذهنیت وی به ایفای نقش من بسیار کمک کرد.  
 
این بازیگر تئاتر درباره مکان اجرای این نمایش گفت: متاسفانه وقتی نمایش در سالن کوچکی به اجرا برسد، مورد توجه مخاطبان قرار نمی‌گیرد و اهمیت کمتری دارد، با این وجود این مکان بیانگر فضای اکسپرسیونیستی این اثر است اما پشت صحنه محدود و ما را به سختی درگیر می‌کند.  
 
حجار خاطر نشان کرد: ای کاش این نمایشی که در آن چهار نقش "مارگریت "فاپست، "سالومه" اسکادایلد،" شارلوت" ماراساد و "جین" دکتر کالیگاری را ایفا می‌کنم در شهر‌های دیگر نیز به اجرا برسد تا دوستداران تئاتر در شهرستان نیز از تماشای این اثر بهره‌مند شوند.  
 
انتهای پیام/  ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار