سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بود از سوی یکسری نهادها کمک هایی به باشگاه انجام شود که متاسفانه این مهم تحقق پیدا نکرد.

حسین قدوسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرار بود مطالبات بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار با نفت تهران پرداخت شود که با صحبت مسئولان باشگاه، پرداخت این مطالبات طی چک هایی به تاریخ 25/دی‌ماه موکول شد اما در نهایت بازیکنان نتوانستند به مطالبات خود برسند و انگیزه‌های لازم را برای انجام تمرین از دست دادند و محل تمرین را ترک کردند.

وی تصریح کرد: محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه به بازیکنان تاکید کرده که اگر کمک‌ها از نهاد‌هایی که وعده داده‌اند تا به سرخپوشان پول هایی را بپردازند بازهم محقق نگردد خانه خود را در رهن بانک قرار خواهد داد تا مطالبات بازیکنان پرسپولیس را پرداخت نماید.

وی یادآور شد: البته هواداران پرسپولیس به طور حتم به این حواشی کاری ندارند و همواره در محل تمرین باشگاه پرسپولیس حاضر می‌شوند و به تشویق بازیکنان و روحیه دادن به آن‌ها می‌پردازند و امیدوارم که در روز دربی نیز این حمایت‌ها بدون هرگونه توهین به هواداران تیم استقلال ادامه یابد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هواداران پرسپولیس بدانند که هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس به خاطر عدم تعصب به باشگاه این اقدامات را انجام نداده‌اند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار