سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با تحسین دفاع و دوندگی تیمش در مورد خطاهای نیمکت توضیح داد: در چند صحنه از پشت نیمکت ما فریاد زدند که خطای آن را به پای نیمکت ما نوشتند.

مهران شاهین طبع بعد از شکست دادن مهرام به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی محکمی با مهرام داشتیم. فراز و نشیب بازی هم اگر بازیکنان ما خودباوری بیشتری داشتند پیش نمی آمد. مهم این است که بازیکنان دانشگاه بسیار دویدند. اشتباهات تیم زیاد بود اما دوندگی و دفاع خوبی انجام دادیم.

وی در مورد توقفهای کوتاه بازی و خطاهای تیمش توضیح داد: صدایی از نیمکت ما نمی آمد بلکه در چند صحنه از پشت نیمکت ما فریادی برای گرفتن خطا زدند و حساسیت ایجاد شد که دو بار به همین دلیل به نیمکت تیم ما خطای تکنیکال دادند.

حتی گل نشدن یک پنالتی هم برایم قابل قبول نیست


وی در مورد بازی حسن زاده و نشاندن تاجیک روی نیمکت توضیح داد: حسن زاده مقابل مهرام تنها مقداری به آن چه که باید باشد، نزدیک شد. هنوز هم این سطح برای من قابل قبول نیست چون انتظاراتم از این بازیکن به اندازه ای است که حتی گل نشدن یک پنالتی را هم از وی نمی پذیرم. حسن زاده با کمی کار می تواند بازیکن بسیار بزرگی برای ایران شود. قبل از این بازی هم با پویا ارتباط داشتم و وی را توجیه کردم که شرایط دیدار با مهرام به گونه ای است که استفاده از حسن زاده در روال کار بهتر خواهد بود و تاجیک هم در جریان کار قرار داشت. 

 انتهای پیام/

برچسب ها: مهران ، شاهین ، طبع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار