خبر از ارکان مهم است اما نباید کار به جایی برسد که بک خبر مسیر تحلیل را تغییر دهد زيرا افرادی که اخبار منفی ایجاد می‌کنند بازار را با شایعه به سمت اهداف خود سوق می‌دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،حسین عبده تبریزی در نوزدهمین صبحانه کاری بازار سرمایه که امرور برگزار شد گفت: سازمان بورس و شورای عالی بورس دو لایه نظارتی بازار سرمایه هستند که با همکاری یکدیگر یک حرف مشترک و یک روند را برای توسعه بازار انجام می‌دهند.

 وي ادامه داد: بازار سرمایه همچنان جای پیشرفت دارد و باید این موضوع مد نظر قرار گیرد که با تلاش مسیر پس‌اندازها از پس‌اندازهای جاری و کالایی به سمت بازار سرمایه سوق پیدا کرده و لازم است برای حفظ این روند، همچنان از بازار حمایت شود.
 
عبده تبريزي افزود: کلید حمایت از بازار تحلیل است و باید تحلیل از سوی افراد ذی‌صلاح انجام گیرد و نهادهای مالی لازم است که بازار را تحلیل کنند.
 
عبده تبریزی با اشاره به اهمیت خبر در تحلیل بازار گفت: خبر مهم است، اما نباید کار به جایی برسد که بک خبر مسیر تحلیل را تغییر دهد بلکه باید در تحلیل‌ها، اثر اخبار را لحاظ کرد اگر مبنای تغییر و تحولات بازار اخبار باشد کار به جایی می‌رسد که افرادی اخبار منفی ایجاد می‌کنند و بازار را با شایعه به سمت اهداف خود سوق می‌دهند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، سهام ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار