دولت محلی پنجاب پاکستان اعلام کرده است تا زمانی که حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا ادامه دارد کمکهای این کشور را نمی پذیرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی پرس تی وی؛ دولت محلی پنجاب پاکستان همچنان مخالف سیاست آمریکا در استفاده از حملات هواپیماهای بدون سرنشین در پاکستان است. به همین علت مسئولان پنجاب درخواست آمریکا را برای اختصاص حدود بیست هکتار زمین برای احداث دفتری دائمی در لاهور مرکز پنجاب رد کردند. دولت محلی پنجاب همچنین هر گونه کمکی را از دولت آمریکا رد و تاکید کرد تا زمانی که حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا ادامه دارد، به این موضع خود ادامه می دهد. احزاب مخالف حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا از این تصمیم استقبال کرده اند.
محمد امیر رعنا از موسسه مطالعات صلح پاکستان گفت دولت پاکستان همیشه گفته است این حملات از نظر سیاسی غیرسازنده است اما در عمل کاری برای متوقف کردن این حملات انجام نداده است. حتی پشت پرده مسئولان دولت اسلام آباد می گویند این حملات به نفع ما نیز است زیرا دشمنان ما را نیز می کشد. در حالیکه چنین موضع گیری ، عملا جایگاه دولت پاکستان را در عرصه بین المللی تضعیف می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار