پرونده هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 5 دیدار بسته می‌شود، همچنین یک بازی معوقه هفته بیست و سوم هم امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پنج دیدار پایانی هفته بیست و چهارم امروز برگزار می‌شود، در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم استقلال میزبان تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان است.

**استقلال – ذوب‌آهن اصفهان/ آبی‌پوشان به دنبال صدرنشینی  

آبی‌پوشان امروز ساعت 14:30 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان هستند.

این دو تیم هفته گذشته در جام حذفی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که استقلال توانست با یک گل ذوب‌آهن را شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

اگر استقلالی‌ها بتوانند از سد ذوبی‌ها بگذرند آن وقت قرارشان را برای قهرمانی لیگ سیزدهم آغاز می‌کنند و صدر جدول را از فولاد باز پس می‌گیرند.

جنگ لفظی هر 2 باشگاه به خاطر تکل خشن تیموریان بر روی سینا عشوری هنوز ادامه دارد، ذوبی‌ها هم در مطلبی پیروزی استقلالی‌ها را زیر سؤال بردند و بیان کردند پیروزی به چه قیمتی؟

مجید غلام‌نژاد و هاشم بیگ‌زاده 2 بازیکن محروم تیم استقلال هستند، همچنین مصدومان استقلال به این بازی می‌رسند و قلعه‌نویی دغدغه‌ای برای این بازی ندارد.

در آن سوی میدان اگر ذوبی‌ها شکست بخورند رتبه سیزدهمی‌شان را از دست می‌دهند به هر حال نتیجه تساوی هم در زمین حریف برای ذوبی‌ها می‌تواند، خوب باشد، اگر هم بتواند استقلال را شکست دهد شانس صعود به رده یازدهم را هم دارد و صدرنشینی فولاد را تهدید می‌کند.

البرز حاجی‌پور به همراه محمدرضا منصوری، سجاد طوری و حسن اکرمی قضاوت این بازی را برعهده دارند، محمدرضا پیروزرام ناظر این بازی است.

** سپاهان – استقلال خوزستان/ نگاه سپاهانی‌ها به جایگاه سومی

زردپوشان اصفهانی امروز ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌روند.

تیم سپاهان در صورتی که مقابل استقلال خوزستان به برتری برسد آن‌وقت جایگاه پرسپولیس رادر رتبه سوم می‌‌‌گیرد، البته به شرطی که نفت نتواند در دیدار معوقه مقابل مس کرمان به پیروزی برسد، به هر حال تیم سپاهان قصد دارد که همچنان در کورس قهرمانی باشد.

در آن سوی میدان، شاگردان ویسی فصل پرنوسانی را پشت سرگذاشتند، باید دید می‌تواند در بازی امروز برنده شوند یا نه!

قاسم واحدی به همراه محمدرضا امینی، فرید امیدوار و زاهدی فرد قضاوت این بازی را برعهده دارند.

مسعود مرادی ناظر این بازی است.

**ملوان بندرانزلی – تراکتورسازی تبریز/ ارتش سرخ در مرداب انزلی

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امروز ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی می‌رود.

هر دو تیم تغییراتی در پست مدیر عاملی‌شان داشتند، درودگر و زینی‌زاده دیگر مدیر عامل دو تیم نیستند، همچنین مجید جلالی و فرهاد پورغلامی هم هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده ندارند.

تراکتوری‌ها نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کسب نکردند به خاطر همین جزو مدعیان قهرمانی نیستند و در جایگاه ششم جا خوش کردند.

در حال حاضر تراکتوری‌ها سرمربی ندارند و باغ‌آبادی هدایت این تیم را تا انتخاب سرمربی جدید برعهده دارند.

در آن سوی میدان، ملوانی‌ها نتایج مطلوبی تا الآن با هدایت اسکوویچ کسب کردند و رتبه هفتمی برای این تیم رتبه خوبی محسوب می‌شود.

یدالله جهانبازی به همراه سعید زارع، حسن توماری و محمدرضا فغانی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

علی‌نقی مصطفی‌نژاد ناظر این بازی است.

** صبای قم – داماش گیلان/ شام آخر ناظمی سرو می‌شود!

تیم فوتبال صبای قم امروز ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال داماش گیلان است.

صبایی‌ها فرصت صعود یک پله‌ای در جدول را دارند اگر بتوانند داماش بحران زده را شکست دهند.

گفتنی است، اوضاع مالی تیم صبای قم مناسب نیست، باید دید مسئولان صبا می‌توانند مشکلات مالی تیمشان را برطرف کنند و انگیزه لازم را به بازیکنان صبا بدهند یا نه!

در آن سوی میدان، تیم فوتبال داماش گیلان 5 باخت و یک مساوی داشته است عابدینی چند روز پیش صحبت از برکناری ناظمی سرمربی تیمش کرده‌ بود، بعید نیست بعد از باخت داماش مقابل صبای قم ناظمی از کار برکنار شود.

سعید فتاحی به همراه رسول فروغی، هادی طوسی، امید سعیدی، این قضاوت را برعهده دارند.

زاهد بحرینی نظارت این بازی را برعهده خواهد داشت.

** فجرسپاسی – را‌ه‌آهن/ جدال تیم‌های بحران‌زده با یکدیگر

تیم فوتبال فجرسپاسی امروز ساعت 14:30 در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم فوتبال راه‌آهن سورینت است.

این بازی برای هر دو تیم قعر جدولی حکم شش امتیاز دارد.

شایان ذکر است، هر دو تیم فوتبال راه‌آهن و فجرسپاسی 19 امتیازی هستند اما راه‌آهنی‌ها به خاطر دو گل بیشتر در رده چهاردهم و فجری‌ها جایگاه پانزدهمی را دارند، همچنین هر دو تیم با 30 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع را دارند تیم برنده شانس صعود به رده سیزدهم جدول را دارد.

علیرضا فغانی به همراه مجید قاسمی، خلیل شعرانی و جمشید محمدی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

اسماعیل صغیری، ناظر این بازی است.

** مس کرمان – نفت تهران/ نخستین حضور لوکا در نیمکت مس

دو تیم فوتبال مس کرمان و نفت تهران دیدار معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال را امروز ساعت 14:30 در ورزشگاه امام علی کرمان برگزار می‌کنند.

این بازی به دلیل شرکت تیم زیر 22 سال در مسابقات آسیایی به تعویق افتاد.

پرویز مظلومی چند روز پیش از سمتش استعفا داد و لوکا بوناچیچ جایگزین مظلومی در مس کرمان شد به هر حال لوکا چهارمین سرمربی است که مقابل یحیی گل‌محمدی روی نیمکت می‌نشیند، در آن سوی میدان، نفتی‌ها در صورت برد یا تساوی مقابل مسی‌ها بالاتر از پرسپولیس در رده سوم قرار می‌گیرند.

اشکان خورشیدی به همراه حسن کامرانی‌فر، محمدرضا عیوض‌محمدی و رضا عادل قضاوت این بازی را برعهده دارند، حیدر شکور هم ناظر این بازی است.

انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار