رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی گفت: بیت تاریخی و حجره طلبگی امام(ره) در خمین و اراک گلباران می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، حجت‌الاسلام هاشمی در دیدار اعضای ستاد دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: هر ساله و در نخستین روز از دهه مبارک فجر بیت ‌تاریخی حضرت امام(ره) در شهرستان خمین و حجره طلبگی بنیانگذار جمهوری اسلامی در اراک گلباران و عطر افشانی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این روز همچنین جلسه شورای اداری استان در بیت امام راحل با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد مراسم دهه فجر استان مرکزی گفت: حضور گسترده و پر شور مردم در برنامه‌های دهه فجر، خط بطلانی بر برنامه‌ریزی‌های دشمنان علیه نظام اسلامی خواهد زد.

هاشمی بیان داشت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تجدید عهد و پیمان مردم با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان به دنبال این بودند نظام اسلامی را نظامی ناکارآمد جلوه داده و موجب دلسردی مردم از نظام شوند که حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر خط بطلانی بر برنامه‌های آنان خواهد کشید.

هاشمی تلاش در تشریح و تبیین برنامه‌های نظام و انقلاب و دستاورد‌های این چند ساله را از ضروریات دانست و گفت: مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه جذب حداکثری مردم در برنامه‌های دهه فجر را فراهم سازند.

وی گفت: مسئولان باید با تدارک برنامه‌های مطلوب و با کیفیت زمینه حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان را در آیین‌های دهه مبارک فجر بیش از پیش فراهم کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: دهه فجر همچنین بهترین زمان برای خدمات رسانی همه جانبه انقلاب اسلامی در بخش‌ های روستایی، محرومیت‌زدایی، موفقیت‌های علمی، دفاعی و دینی است.

وی با بیان اینکه 230 کمیته برای اجرای برنامه‌های یوم‌الله دهه مبارک فجر در استان تشکیل شده، افزود: 225 ستاد در شهرها، بخش‌ها و روستاها نیز مسئولیت برگزاری برنامه‌های این دهه را بر عهده دارند.

هاشمی با اشاره به عناوین مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در استان مرکزی،عنوان داشت: برگزاری آیین 12 بهمن در 30 نقطه شهری و روستایی، اجرای 500 برنامه ورزشی و فرهنگی از جمله گلباران و عطر افشانی قبور شهدا، تعویض پرچم قبور شهدا در 600 نقطه استان، نواختن ناقوس کلیسا و گلباران قبور شهدا توسط ارامنه، برگزاری گفتمان‌های دینی، اجرای بیش از 100 محفل انس با قرآن کریم، اعزام مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی، اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان در روز 22 بهمن در مصلی بیت‌المقدس اراک و... از جمله برنامه‌های دهه فجر در استان است./ش
/
برچسب ها: برنامه ، دهه ، فجر ، خمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.