رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: انگیزه الهی و دینی ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است که هیچ وقت رنگ نباخته و تغییر مسیر نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: اساس و بنیه انقلاب اسلامی نشات گرفته از ارزش‌های الهی، دینی، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت است که می‌تواند به نقطه عظمت و ابهت این نظام ارزشی تبدیل شود و زمینه یک حرکت رو به رشد و بالنده را فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی ایران از شمار خارج است و حتی قابل احساس نیست، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بر محور ارزش‌های دین اسلام، وحدت و حضور همه‌جانبه مردم و همچنینرهبری امام راحل (ره) تحقق یافت به طوری که ما در سایه این سه عنصر اصلی در کنار پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم که همه با انگیزه الهی و دینی به میدان آمدند و در دفاع از قیام امام راحل (ره) از جان و دل مایه گذاشتند.

رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل افزود: ما باید قدر این نعمت عظیم را بدانیم و تلاش کنیم تا امانت معنوی، دینی و الهی را حفظ کرده و پاس بداریم و با حضور مشارکت همه‌جانبه در عرصه‌های مختلف از این سرمایه فاخر صیانت کنیم.

نظرپور با بیان اینکه ما در روی زمین سه حجت داریم که مربوط به عصر انبیا، ائمه اطهار و عصر غیبت و هدایت امت به واسطه ولایت فقیه است، گفت: دین الهی امانتی است که باید به شکل درست و صحیح اجرا شود تا جلوی ظلم و ستم و بی‌عدالتی در حق مردم گرفته شود و اما بزرگوار ما با تحمل تبعید،‌ زندان و مجاهدت‌های چندین ساله توانست برای این ملت در یوم‌الله 22 بهمن نور، عزت و شرف به ارمغان بیاورد و در عصر معاصر حرکتی را انجام دهد که در تاریخ این کشور و عظمت این ملت برای همیشه ماندگار است.

وی تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز که غلبه حق بر باطل بود استکبار جهانی که در جبهه باطل قرار داشت و مقهور انقلاب اسلامی شده است توطئه‌ها و ترفندهای مختلفی را به کار گرفت تا ایران را که جزیره ثبات بوده ناامن کرده و به نقطه اضمحلال و انشقاق سوق دهند.

رئیس ستاد دهه فجر استان در ادامه افزود‌: بزرگترین برجستگی انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام و قرآن در این کشور است که در سایه این مبانی محکم همه باید تلاش کنیم تا به نقطه اتحاد رسیده و از افتراق دوری کنیم که در این باب رسانه‌ها و مطبوعات نقش حیاتی و اساسی دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، دهه ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.