پیرو درخواست مخاطبان، ساعت اجرای نمایش "تردید نکن هوراشیو" نوشته "سعید هاشمی‌پور" به کارگردانی "عباس اقسامی" به ساعت 18:30 تغییر یافت.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "تردید نکن هوراشیو" که از 14 بهمن ماه در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود با توجه به درخواست مخاطبان ساعت اجرای نمایش را به 18:30 تغییر داد.
 
بنابر این گزارش نمایش "تردید نکن هوراشیو" پیش فروش 3 روز نخست این نمایش را با تخفیف 25% را آغاز کرد.
 
مخاطبینی که از هم اکنون اقدام به پیش خرید بلیط روزهای 14 ، 15 و 16 بهمن از سایت های تیوال www.tiwall.com و تئاترنت www.theaternet.com/ticket را نمایند می توانند از تخفیف ویژه 25% استفاده کنند.

این نمایش که در بخش ایران سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به اجرا در آمده بود، با طراحی صحنه مینی مال و انتزاعی به شکل سه سویه روی صحنه رفت.

در این نمایش مهران نائل، علی تقی زاده، مهدی حاجیان، مهدی شاه پیری و بهناز نادری به ایفای نقش می پردازد. همچنین "فرهاد خوشه بر دستیار کارگردان"، "بهناز نیکخواه منشی صحنه"، "سعید بیات مدیر صحنه"، "رضا مهدی زاده طراحی صحنه"، "لیلا ابراهیمی و سپیده ابراهیمی مهر عکاس"، "امیر پاسنگی مدیر روابط عمومی" و "سمیه جودی مدیر تبلیغات" این نمایش را برعهده دارد.

گفتنی است؛ این اثر نمایشی کاندیدای 2 جایزه بازیگری در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و دعوت شده از طرف جشنواره لیسبون پرتغال است.

علاقه مندان به این اثر نمایشی می‌توانند برای خرید بلیط به سایت‌های  www.theaternet.com/ticket  و www.tiwall.com مراجعه و یا برای رزرو تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09367917169 و 09352626100 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار