"منجمد" انیمیشنی تمام عیار که فن‌آوری به کار رفته در آن بی عیب و نقص است حتی جزییات ریزهم به زیباتر کردن فیلم کمک کرده‌اند. مخاطب با دیدن هر صحنه شوکه می‌شود.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از دورج؛ فیلم انیمیشن "منجمد" براساس رمان معروف "ملکه برفی" نوشته هانس کریستسن اندرسن ساخته شده است. "منجمد" یک انیمیشن رایانه‌ای و موزیکال امریکایی ساخته استودیوی والت دیزنی است.

این فیلم پنجاه سومین انیمیشن کلاسیک والت دیزنی است و بازیگران مطرحی نظیر کریستین بیل،آدینا منزل وجاناتان گروف در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند. این فیلم داستان یک شاهزاده خانم شجاع را به تصویر می‌کشد که به سفر ی سخت می‌رود. او به همراه حیوان وفادار خود ،یک گوزن، و یک آدم برفی نا امید، برای نجات خواهر خود که قدرت‌های یخی او را در سرزمین همیشه زمستان به دام انداخته‌اند، می رود.

این انیمیشن برنده ی جایزه ی بهترین انیمیشن ازگلدن گلوبدر بخش بهترین انمیشن بلند شد. در اسکار امسال هم نامزد دریافت دو جایزه در بخش بهترین انمیشن بلند و بهترین موسیقی شده است.

فیلمنامه‌نویسی این انیمشن بر عهده جنیفر لی و کارگردانی بر کریس باک و جنیفر لی بوده است. این فیلم تا به حال موفق به فروش 810 میلیون تومان در گیشه سراسر دنیا شده است. منتقدان معتقدند "منجمد" بهترین انیمیشن موزیکال دیزنی از زمان تجدید حیاتش است.

"منجمد" انیمیشنی تمام عیار که فن‌آوری به کار رفته در آن بی عیب و نقص است حتی جزییات ریزهم به زیباتر کردن فیلم کمک کرده‌اند. مخاطب با دیدن هر صحنه شوکه می‌شود.

قصر یخ و سحر و جادوی فیلم مخاطب را به دوران کودکی ‌اش می‌برد. فضا و معماری ساختمان به نظر واقعی می‌رسد و این یکی از جذابیت های فیلم است.

انمیشن "منجمد" را همه دوست دارند چون رمانتیک،خانوادگی،ماجرایی،فانتزی و کمدی است.


انتهی پیام/


برچسب ها: منجمد ، دیزنی ، انیمشن ، اسکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار