انجمن علمی سامانه‌های نوین دارو رسانی ایران ششمین همایش دارورسانی را از ۶ تا ۸ اسفند ماه سال جاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر فرید درکوش دبیر این همایش در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: این همایش با استاندارد کاملا بین المللی اجرا می‌شود که در آن ۸ سخنران از کشورهای آمریکا، آفریقای جنوبی، هلند، ترکیه، مالزی، نیوزلند و انگلیس حضور خواهند داشت. 

وی با اشاره به اینکه محورهای این همایش بر روی مباحث سامانه‌های نوین دارورسانی است گفت: محورهای مورد بحث شامل حامل‌های ریز دارو یا نانو ذرات هستند و در خصوص ژن درمانی، مهندسی بافت درمان از راه سلول‌های بنیادی و استفاده از زیست مواد در کاربرد دارو رسانی و سیستم‌های نوین هدفمند شده به بحث و تبادل نظر پرداخته می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه ۴۶۵ مقاله به دبیر خانه همایش ارسال شده است، افزود: ۶۱ مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر به شرکت کنندگان ارائه می‌شود. 

به گفته دبیر همایش ۱۲ مقاله از مجموع مقالات ارسالی بازگشت داده شده است و همچنین کنگره به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد. 

درکوش با اشاره به اینکه هنوز بین فعالیت تحقیقاتی دانشگاه‌ها و صنایع ترجمه درستی رخ نداده است، خاطر نشان کرد: رابطه بین انتقال تکنولوژی از دانشگاه‌ها به صنعت عملا بی‌معنا بوده و تحقیقات باید فناوری محور هدایت شود. 

وی یادآور می‌شود: ششمین همایش دارورسانی ایران دارای ۱۵ امتیاز بازآموزی غیر مدون برای داروسازان است که در ۳ روز متوالی در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمانه کریم الدینی
۱۸:۵۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
با سلام قرار بود کهcertification را واسم ایمیل کنین .چون من و استادم دو هزینه با یک پوستر داشتیم قرار بود واسم ایمیل کنین
آخرین اخبار